Společnost


Aukce energií s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#25219Nekalé praktiky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.07.2018, před 6 lety

Jan Kružík

Znění stížnosti

Dne 20.1.2017 mě navštívila p.K.Vágner z aukce energií s tím,že mě seženou levnějšího dodavatele energií.V domění,že se jedná o akci,za níž se neplatí,jsem souhlasil.V té době jsem si nemohl přečíst přihlášku(měl jsem před operací šedého zákalu,je mě 70 roků),ani jsem nebyl upozorněn,že za zrušení přihlášky je pokuta 5000.-Kč.Nedostal jsem žádné dokumenty,formulář pro odstoupení od smlouvy.Dne 26.3.2018 jsem poslal výpověď na ukončení všech aktivit na moje jméno.Do té doby jsem nedostal žádnou písemnou informaci od Aukce energií.Měl jsem za to,že již nefungují.Po zaslání výpovědi mě informovali SMS zprávou až v červnu,že smlouva končí 30.6.2018.Dne 11.7.2018 jsem obdržel dopis s tím,že musím zaplatit 3000.-
Kč za porušení smlouvy.Stejné praktiky jako ENVONA s.r.o.


Požadované řešení

Žádám o ukončení všech aktivit na moje jméno a zrušení pokuty.Nechci už žádné nabídky a pokuty.Je mě 70 roků a chci mít klid od všech.(Šmejdů)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2018 11:29, před 6 lety

Podnikatel má povinnost spotřebitele seznámit se službou a jejími hlavními vlastnostmi. Pokud tak neučiní, mohou být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž je nekalou obchodní praktikou, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Spotřebitel by mohl namítat neplatnost přihlášky, neboť byl druhou stranou uveden v omyl o rozhodující okolnosti.

Dozor nad dodržováním pravidel ochrany spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že prodávající porušil svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více o podání na www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Odstoupit od smlouvy, která byla uzavřena mimo obchodní prostory společnosti, je možné ve lhůtě 14 dní od uzavření smlouvy. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy.

Dle "Přihlášky k Výběrovému řízení/Aukci pro domácnost – Smlouva o poskytování služeb" je možné přihlášku písemně vypovědět. Výpovědní lhůta činí 3 měsíce a počne plynout prvního dne měsíce následujícího po doručení výpovědi. Výpověď se doručuje na kontaktní adresu společnosti (Úvoz 497/52, 602 00 Brno). Přihláška na základě výpovědi zanikne uplynutím ujednané výpovědní doby.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2018 15:32, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.