Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Nemohu se smířit s přístupem tak velkého řetězce jako je Kaufland k lidem postižených celiakií,kteří musí celoživotně dodržovat bezlepkovou dietu. Není zde nikde vyčleněn koutek pro tuto dietu a při pokusech o informaci u persnálu dostávám vždy stejnou odpověď - u ostatních potravin. Snažila jsem se tento problém řešit se zákaznickým centrem a byla jsem odkázána na to, že personál vždy ochotně poradí, ale já vím,že personál nikdy nic nevěděl a to i česky mluvící. Proto jsem poprosila znovu zákaz.centrum, zda by mi mohli alespoň sdělit, od jakých firem vyrábějících bezlep.potraviny zboží odebírají, že bych se mohla orientovat sama. Dostala jsem ale odpověď,že tyto informace nesdělují. Pokud by tedy zákazník potřeboval tyto potraviny v Kauflandu nakoupit, musí zde strávit několik hodin a být obrněn úžasnou trpělivostí, pokud zde vůbec něco najde! 'Uplným protikladem je např.Globus. Já sama hodně cestuji a vím, jak hezký přístup mají k bezlep.dietě lidé v zahraničí. Proč to nejde také v Dejvickém Kauflandu, když touto dietou je postiženo stále více lidí a to hlavně dětí? Udělá Kaufland také něco?
Vytvořit koutek pro dietní potraviny např.diabetické a bezlepkové potraviny.
Schopnost personálu informovat zákazníka a netvářit se, že jsou obtěžováni
|
Tweet |
V tomto případě je na organizaci obchodního řetězce či jednotlivé pobočky, zda vyčlení speciální sekce pro potraviny se speciálním složením, ale jejich absence není právně postižitelná.