Počet nahlášených stížností: | 60 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 20.8.2017 jsem zakoupil v prodejně Humanic v Praze, prodejna Arkády Pankrác, boty Mustang za částku 1599 Kč. Tyto boty jsem běžně užíval na měsíc na podzim a dva měsíce na jaře 2018. Poté jsem zjistil, že jsou roztržené v podobném místě. Boty jsem tedy reklamoval v prodejně Humanic v Plzni. Kde mi následně bylo sděleno, že jsou mechanicky poškozené a nejedná se o vadu zboží, že jsem je musel sešlapat, což se nezakládá na pravdě, protože z důvodu vysokého nártu využívám vždy obouvání lžíci. V opravně obuvi mi bylo řečeno, že takhle drahé znackove boty se nemohou v tak krátké době poškodit na obdobném místě a sami mi doporučili obuv reklamovat.
Boty Mustang 2-24-11-1854-8 velikost 44
Žádám o vaše vyjádření k problematice a možnosti dalšího postupu. V případě potřeby mohu zaslat foto.
|
Tweet |
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musela by v případě soudního sporu spotřebitelka prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
děkujeme Za Váš podnět, v každém případě se hodláme touto stížností zabývat, nebráníme se dalšímu jednání a případnému hodnocení obuvi, není naším zájmem zákazníka jakkoli poškodit a zákonné odpovědnosti za vady se nezříkáme. Zákazníkovi můžeme nabídnout prověření reklamace, k tomu je nutné doložit také reklamovanou obuv. Žádáme o zaslání obuvi na adresu naší společnosti, po obdržení obuvi se můžeme reklamací více zabývat a obuv hodnotit. O výsledku Vás budeme informovat.
S pozdravem
HUMANIC CZ
Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, který tak má možnost reagovat na vyjádření společnosti.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.