Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den prosím zajímalo by mě proč jste do dnes nedoručili mojí zásilku přitom na vaší zákaznické lince jste mě neustále sdělovaly že to bude následující den doručené a poslední výmluva že to nebude doručené v sobotu jak mi slíbili na zákaznické lince je ta že se to nevešlo na auto tak horší výmluvu jste si doopravdy nemohly vymyslet protože balíček pro mne má váhu 0,187 kg. a má rozměr cca 15x15 cm takže větší výmluvu jste si fakt nemohly vymyslet .Dále vás informuji že hned v pondělí budu informovat odesilatele zásilky a apelovat na něj aby již nepoužíval vaše služby protože jednání a chování vašeho řidiče je katastrofální nikdy při doručení jsem se nesetkal s více arogantním řidičem a ještě mě nazval lhářem při tomto jednání si nedovedu vůbec představit jak může vykonávat pro vás takovouto práci ale to je jen vaše věc já jen budu apelovat na všechny odesilatele aby nepoužíval
y vaš
e služby pokud si něco budu objednávat. Zde popíšu co se stalo.
Ve čtvrtek ráno dorazil email že dnes mi bude doručen balíček a je možno platit kartou při příjezdu vašeho kurýra mi sdělil že to možné není já mu řekl že mě přišel email a tam stálo že to možné je nato mi dost neurvale řekl že mi ráno přišla sms kde stálo že to možné není nato jsem šel zkontrolovat telefon a řekl jsem mu že mi nic nepřišlo nato na mě začal zvyšovat hlas a nazval mě lhářem že mi prostě přijít musela a požadoval platbu v hotovosti nato jsem mu řekl že jsem počítal stím že budu platit kartou a hotovost u sebe nemám že peníze vyberu nepočkal ani než pomluvím steky sebral balíček a odcházel ještě jsem na něj volal jestli to přiveze zítra začal křičet že přijede zítra.
v pátek jsem volal na zákaznickou linku v 17.30 hod že kurýr nedorazil v kolik asi dorazí bylo mi sděleno že zásilka v pátek nebyla naložena že kurýr jí opomněl naložit a bude se doručovat zítra paní jsem sdělil že jsem podnikatel v restauraci a sobota je jediný den který mohu věnovat zásobování mé restaurace protože jinak musím být přítomen ,v hovoru jsme se domluvili že si to teda zařídím a budu čekat na kurýra nebo to v nouzově přebere někdo jiný asi ve 14.00 jsem volal na zákaznickou linku v kolik asi přijede kurýr bylo mi sděleno že nepřijede že se mu zásilka nevešla na auto a bude se doručovat nejdříve v pondělí. Tak si si fakt myslíte že ze sebe nechám dělat takového vola a nechám si to líbit ? To že váš řidič si tohle to dovolí a úmyslně odmítá doručit zásilku to jsi myslím je už doopravdy za hranou. Roman Schejbal. PS pro upřesnění mi dnes tj v pondělí bylo na zákaznické lince oznámeno že moje zásilka opět nebude dnes doručena prosím to už si děláte ze mě srandu že se nestydíte takhle se chovat k zákazníkům
balík číslo 41191470738
doručení balíku
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Spotřebitel nám sdělil, že ani po opakovaném ujišťování ze strany společnosti o tom, že bude zásilka doručena k doručení nedošlo. Nakonec se musel domluvit s odesílatelem na novém vyrobení odesílané věci, kterou před PPL doručila jiná společnost.
Na základě těchto informací stížnost uzavíráme.
Hodnocení: