Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#25227Upozornění na chybějící informace o podmínkách dodání zakoup.produktu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
30.07.2018, před 6 lety

Bohumíra Machurová

Znění stížnosti

Při koupi lednice v internet.obchodu ALZA.cz, jsem nic netuše zvolila dodání do domu prostřednictvím firmy Doprava GEIS Cargo. Je to zásilková firma se "sběrným systémem doručení" liší se do kurýrní služby tím, že zvolí dodací čas podle trasy řidiče dodávky (7.h-13.h) nikoli po domluvě se zákazníkem, jemuž čas pouze oznámí telefonicky(prý minim.2 hod předem, má zkušenost 90min předeem..) - dojednat vyhovující čas nelze,natož v odpoled. hodinách (třeba do 15.hod). Na www stránce pro objednání zboží na ALZA.cz v seznamu zásilkových služeb u Dopravy GEIS Cargo tato informace chybí,i když ji Doprava GEIS Cargo na své www stránce uvádí při popisu této služby.


Požadované řešení

Upozornění na stránkách ALZA.cz k popisu zásilkové služby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2018 11:53, před 6 lety

Společnost by měla popsat hlavní vlastnosti poskytované přepravní služby, jinak může dojít k užití nekalé obchodní praktiky v podobě klamavého opomenutí, což je zakázáno § 4 odst. 4 zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Spotřebitelka se může obrátit s podezřením z užití nekalé obchodní praktiky obrátit na ČOI. Podnět je možné zaslat také elektronicky. Blíže viz zde: https://www.coi.cz/podatelna/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2018 17:43, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.