Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#25229Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 30 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.07.2018, před 6 lety

Monika Hlinka

Znění stížnosti

Právě jsem na e-mail této společnosti odeslala výpověď z členství na seznamce Academic Singles. Udělala jsem hloupou chybu, kdy jsem zaplatila členství na zkoušku a bez jediné informace mi toto členství bylo prodlouženo..bohužel už ne za 149,-- což byl původní poplatek, ale z účtu mi bylo strženo 2 247,--. Za tuto chybu jsem evidentně už zaplatila, nepočítám s tím, že bych zmíněné peníze dostala zpět, ale rozhodně se chci vyvázat z tohoto právního vztahu. A vzhledem k tomu, co jsem nejen zde na stránkách četla, to nebude úplně jednoduché. Za Vaši právní pomoc budu ráda. Znění e-mailu kopíruji



Dobrý den,

Obracím se na Vás ve věci odstoupení ze smluvního vztahu na Vaší seznamce. Dne 22. 6. 2018 jsem se registrovala (email: Niky1979@post.cz pod přezdívkou IKA) a dne 27. 6. 2018 zaplatila poplatek 149,--Kč za prémiové členství na zkoušku. Aniž bych chtěla pokračovat ve využívání Vašich služeb, byla mi z účtu automaticky sražena další částka, a to 2 247,--Kč dne 29. 7. 2018. To považuji přinejmenším za nekalé obchodní praktiky a poškozování spotřebitelů, kteří o takovém jednání nejsou nikterak informováni.


Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Tímto tedy vypovídám smluvní vztah s odkazem na předmětné obchodní podmínky. Přičemž výpověď v písemné formě bude zaslána poštovní službou na adresu sídla Vaší společnosti.


Současně si Vás dovoluji upozornit, že danou situaci řeším prostřednictvím internetového portálu www.vasestiznosti.cz. Pakliže nebude smluvní vztah ukončen a poměrná část finančních prostředků vrácena (spotřebitel má právo po vypovězení na vrácení poměrné části finančních prostředků za dané období, jak je Vám jistě známo), budu nucena se obrátit na Evropské spotřebitelské centrum (při ČOI) či věc řešit právní cestou. Věřím však, že to nebude nutné a dojde ke smazání mého účtu a především ukončení smluvního vztahu a všech plateb s ním se pojících.

Žádám vás o neodkladné ukončení smluvního vztahu a s tím spojené zrušení mého prémiového členství a okamžitou deaktivaci mého účtu na vaší seznamce.


Ve světle výše uvedeného Vás žádám o zpětnou vazbu a potvrzení přijetí výpovědi.


Produkt

seznamovací agentura


Požadované řešení

Co nejrychlejší zrušení členství na seznamce


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2018 12:38, před 6 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.8.2018 13:03, před 6 lety

ID: 175253408


Dobrý den.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami Academic singles (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 27.06.2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.

Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,

děkujeme Vám.

........................

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.

Vaše Prémiové členství je platné do 27.10.2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.

Realizace Výpovědi Prémiového členství slouží výhradně k zastavení jeho prodloužení po vypršení stávajícího Prémiového období, nikoliv k navrácení (části) uhrazeného poplatku za stávající členství – viz prosím také Všeobecné obchodní Academic singles, které jsou uživatelům k dispozici na naší domovské stránce www.academic-singles.cz a také přímo v jejich uživatelském profilu.

Svůj profil můžete deaktivovat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Deaktivovat (můj) profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2018 08:29, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2018 07:49, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.