Společnost


OBI Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#25234DOMÁCÍ VODÁRNA

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.07.2018, před 6 lety

Milan Pecl

Znění stížnosti

DNE 29.ČERVNENCE Jsem zakoupil levnější čerpadlo za 3000 kč - po návratu jsem zjistil že je uvolněné šroubení na tlakové straně . vrátil jsem se do OBI ( AREA BORY - PLZEN ) a reklamace byla uznána - vybral jsem tedy další - dražší čerpadlo - v ceně 4599 - - s tím že bude kvalitnější - také tak vypadalo - pevná ocelová konstrukce - vrátil jsem se domú - a čerpadlo NIC - CYKLOVALO - Z 3,5 Bar - do 0 bar - zkontroloval jsem tlak v nádobě - - byl cca 1,8 bar - vrátil jsem se do OBY - reklamace byla uznána - ale trval jsem na výměně - s tím že druhý kus nebude přece vadný... vrátil jsem se domu a DRUHÉ ČERPADLO DĚLALO TO SAMÉ - zpět do OBY - hlavní vedoucí mě naštvaně odkázal na servis …. DRUHÝ DEN (dnes ) jsem zajel do autoriz. servisu PRINCL - KOTEROVSKÁ 8 - A tady mě nechotně poradily dofouknout nádobu - na 1,9 baru … prý je to správně a čerpadlo musí fungovat ….. vrátil jsem se domu - zapojil čerpadlo a NEFUNGUJE …. CELÝ POSTUP MÁM NATOČENÝ NA VIDEU …

STEJNÉ VIDEO NA MObILU JSME ALE UKAZOVALI PŘI DRUHÉ NÁVŠTĚVĚ OBY

ZÍTRA JEDU S NOVÝM VIDEEM DO SERVISU - SNAD SE DOZVÍM KDE JE CHYBA - ALE V PŘÍPADĚ UZNANÉ REKLAMACE BYCH RÁD INFORMOVAL O TOMTO NEJEN VÁS ALE I ASOSIACI OCHRANY SPOTŘEBITELE
NAJEZDIL JSEM 6x22 + 4x 30 km ( 240km x 5 kč) a strávil cca 5 hodin ( 300 kč-hod)-- 2700 kč
takže mě to vychází že jsem vlastně zatím za vodárnu zaplatil vo tři tisíce víc a výsledek - NIC ….


Produkt

ELPUMPS VB 25- 1300 kod.. 5999881825114


Požadované řešení

rád bych dostal konečně své ČERPADLO ( FUNKČNÍ ) A KOMPENZACI ZA NAJEŽDĚNÉ KILOMETRY A PROJEŽDĚNÝ ČAS ….
O PRŮBĚHU ZÍTŘEJŠÍ REKLAMACE BUDU INFORMOVAT ….


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2018 08:57, před 6 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, může spotřebitel věc reklamovat. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravou věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.

Byla-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění dle § 1924 občanského zákoníku. Zákon však nestanoví, co se považuje za účelně vynaložené náklady. Měly by to však být ty nejnižší nutné k tomu, aby se spotřebitel domohl nápravy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2018 15:57, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.