Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:790
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#25235Týden prošlé zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.07.2018, před 6 lety

Jiři Planička

Znění stížnosti

Dnes 30.7.2018 nakoupeny v lidlu grilovaci klobásy grilovaci se svestkami-PROSLE 5dni
Datum spotřeby 25.7.2018. Toho jsme si všimli až doma.


Požadované řešení

Neprodávat prošlé zboží
Vyfoceny obrázek klobásy s viditelným datumem
Spotřeby dáváme na internet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2018 22:07, před 6 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

Spotřebitel by mohl rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.8.2018 15:48, před 6 lety

Dobrý den, pane Planičko,

je nám líto, že jste v prodejně narazil na výrobek s prošlým datem spotřeby. Klobásy můžete samozřejmě vrátit do kterékoliv pobočky, kde Vám kolegové vyplatí peníze i bez platné účtenky. Pokud nám upřesníte prodejnu, kterou jste navštívil, upozorníme rovněž kolegy, aby kontrole těchto dat spotřeby věnovali více pozornosti.

Věříme, že se něco podobného již nebude opakovat a přejeme pohodový den.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.9.2018 08:11, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaká fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.10.2018 23:23, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.