Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 9 |
Dnes 30.7.2018 nakoupeny v lidlu grilovaci klobásy grilovaci se svestkami-PROSLE 5dni
Datum spotřeby 25.7.2018. Toho jsme si všimli až doma.
Neprodávat prošlé zboží
Vyfoceny obrázek klobásy s viditelným datumem
Spotřeby dáváme na internet.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Spotřebitel by mohl rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů.
Dobrý den, pane Planičko,
je nám líto, že jste v prodejně narazil na výrobek s prošlým datem spotřeby. Klobásy můžete samozřejmě vrátit do kterékoliv pobočky, kde Vám kolegové vyplatí peníze i bez platné účtenky. Pokud nám upřesníte prodejnu, kterou jste navštívil, upozorníme rovněž kolegy, aby kontrole těchto dat spotřeby věnovali více pozornosti.
Věříme, že se něco podobného již nebude opakovat a přejeme pohodový den.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaká fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.