Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 18.12.2013 jsem přes provozovatele tip.seznam.cz zakoupila slevový kupón „Designové samolepky na zeď“ v hodnotě 299,- Kč (kupón číslo 9809067435).
Záměrem bylo zakoupení konkrétní samolepky s názvem „Dancing in the rain“ na serveru www.hport.cz a uplatnění zakoupeného kupónu č. 9809067435 při nákupu této samolepky.
Již ode dne zakoupení slevového kupónu byla výše uvedená samolepka vyprodaná a vyprodáno bylo mnoho dalších samolepek nabízených v e-shopu hport.cz. Tato skutečnost trvala až do 15.2.2014, kdy skončila platnost zakoupeného kupónu č. 9809067435.
Po dobu platnosti kupónu tak nebylo možné zakoupit požadované zboží, které bylo stále vyprodané.
Od ledna 2014 jsem se snažila kontaktovat společnost Hport, abych zjistila podrobné informace ohledně dostupnosti požadovaného zboží. V uvedených kontaktních hodinách od 8 do 10 hod se nebylo možné společnosti Hport dovolat. Na email zaslaný dne 17.1.2014 na adresu info@hport.cz nikdo nereagoval a na zaslanou sms dne 6.2.2014 na kontaktní telefon č. 723 786 314 taktéž nikdo nereagoval.
Z výše uvedených důvodů a z nemožnosti kontaktovat společnost jsem reklamovala neposkytnutí služeb a nemožnost uplatnění zakoupeného kupónu č. 9809067435, a to zasláním doporučeného dopisu dne 24.2.2014 s požadavkem na vrácení zaplacené částky.
Ke dni 14.3.2014 nebyl doporučený dopis vyzvednut, telefon je vypnutý a požadované zboží stále vyprodané.
slevový kupón „Designové samolepky na zeď“ v hodnotě 299,- Kč č. 9809067435
požaduji odstoupení od smlouvy, vrácení zaplacené částky 299,- Kč a zaplacení nákladů za doporučené psaní ve výši 29,- Kč
|
Tweet |
V případě, že nebylo možné slevový kupon využít z důvodu překážky na straně prodejce, je oprávněný zákazník žádat vrácení uhrazených finančních částek.
Portál www.hport.cz na informaci týkající se podaných stížností reagoval. Své stanovisko připojil pouze k několika stížnostem a k dalším již patrně nemá zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz je založena na principu dobrovolnosti, bude nutné stížnost uzavřít pro nereakci subjektu. V případě, že by měl spotřebitel zájem v řešení sporu pokračovat, bude již třeba domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným případným podáním žaloby doporučujeme živnostníkovi zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu, aby měl spotřebitel nárok i na proplacení nákladů spojených se soudním řízením.