Společnost


DER Touristik CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:238
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#25240Tunisko - Rosa Rivage

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.07.2018, před 6 lety

Lenka Müllerová

Znění stížnosti

Po celém roce šetření jsem zakoupila od CK Eximtours zájezd do Tuniska, hotel Rosa Rivage ****. Protože cestujeme ve složení 1 dospělý a 2 děti (věk 2 a 9 let), musím vždy jedno z dětí zaplatit jako plně platící osobu.
Hotel Rosa Rivage mě oslovil svými **** a polohou u moře. Recenze (bohužel z roku 2013) měl též velmi slušné.
Po příjezdu jsem nedala do pasu bakšiš, a proto jsem s dětmi dostala bungalov až na konci celého hotelového komplexu. Lépe snad řečeno na konci oraniště plněho odpadků, které ležely všude kolem nás celý 15ti denní pobyt.
Po týdnu stížností a mého odmítání dát bakšiš za ledničku, kterou jsem měla mít v ceně zasáhl delegát. Dále jsem upozornila na množství mravenců v našem bungalovu. Před bungalovem byl pravděpodobně následně proveden postřik, protože mravenci, kteří v našem bungalovu doposud nebyli se právě nastějovali. Mohu být však ráda, že švábů jsem se jako někteí jiní klienti nedočkala. Po více než týdnu "dovolené", kdy jsme denně chodili oraništěm cca 800m k moři nám bylo vyměněno ubytování. Na pokoji sice nebyli mravenci, ale vybojovaná lednička opět nebyla, nyní chyběl i fén. Na popraskané žárovky jsme byli zvyklí, stejně jako na klimatizaci s minimem chladiva, plíseň, neodtékající vanu, z minulého bungalovu. Naše vzdálenost od moře se však zmenšila zhruba na polovinu, nedostatky typu lednička a fén byly odstraněny přes delegáta ještě téhož dne. Recepční se sice nechal mnohokrát slyšet, i přesto že výměnu pokoje vyjednal delegát, že chce, z počatku 50Eur za změnu pokoje, končil na 10$. Odmítla jsem cokoliv dalšího platit.
18. 7.2018 vznikla hromadná stížnost, pod kterou se do 21. 7.2018 podepsalo bezmála 70 nespokojených klientů. Nedostatky jsme viděli nejen v ubytování a všude přítomném nepořádku, ale také ve všude přítomném obtěžujícím hmyzu (hlavně u jídla), nedostatku jídla a pití. Chyběly slibované 3 bary, odpolední i dopolední občerstvení bylo též nedostačující. Ochranka na pláži věčně pod vlivem alkoholu, kabely v bazénu, otevřené sání pro tobogán, zničené kryty v dosahu dětí od venkovních jednotek klimatizací a mnoho dalšího. Bazén za dobu 15ti dní "čištěn" 1× a to v době, kdy měl být již přístupný hotelovým hostům.
Celá situace vyústila hromadnými stížnostmi směřujícími k delegátovi i na CK. Delegát sice tvrdil, že je na naší straně, ale mnoho pro naší spokojenost neudělal, pouze zařizoval změny pokojů. 20.7. se řada klientů zabalila a šla se svými zavazadly čekat na řešení na recepci. Delegát dorazil cca 2hodiny poté, co pracovníci hotelu surově zbili jednoho z hostů a to proto, že hovořil plynule anglicky a překládal, proč jsou ostatní klienti nespokojení. Naše děti byly přítomné hromadnému příjezdu policie se samopaly.
Po dramatické bitce, jsme my turisté bránili vydání napadeného. 3 zaměstnanci hotelu, kteří si zbitého odvedli do samostatné místnosti tvrdili, že je napadl on sám a oni se bránili tím, že útočníkovi rozsekli nos a zlomili ruku.
Protože už nebylo velkým tajemstvím, že mám u sebe zmiňovanou hromadnou stížnost, na baru jsem nedostala již ani vodu natož limonádu pro syny.
20. 7.2018 večer ve 22:30 kdosi se potácel před mým pokojem s tím, že mi musí z nařízení hotelu namontovat kabel k televizi, aby mi fungoval kanál ČT24. O kabel jsem nežáda, na TV se nedívala. K mému štěstí před příchodem příšel jiný z klientů, aby nám vrátil hru, kterou jsme zapomněli u bazénu.. Udržbář se stale vyptával kolik nás spí v pokoji a nešel mu do hlavy počet lůžek a osob. Pán měl 2 děti. Chvíli po 23.hod. udržbář odešel. Pochopitelně nelze říct, že jsem se klidně vyspala poslední 2 noci. O přestěhování na jiný hotel, jsem několikrát žádala, ale při hromadném odjezdu ostatních, nám, s končícími pobyty v brzské době, bylo sděleno, že nejsou jinde volné hotely. Delegát zajistil pouze 7 pokojů.
Celá dovolená byl nejen pro mě, ale především pro mé syny, jeden velký stres.
CK v ČR jsme průběžně kontaktovali, stejně tak jsme čekali řešení od delegáta, ale za 15 dní jsme se ničeho nedočkali.
Žádám o vrácení uhrazené částky v plné výši.
Mgr. Lenka Müllerová


Požadované řešení

Vrácení úhrady v plné výši.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2018 08:25, před 6 lety

Neměl-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitele ujistil nebo které spotřebitel vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, měl by pořadatel zajistit nápravu, pokud by si nevyžádala neúměrné náklady. Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitel určil, může si spotřebitel zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady.

Měl-li zájezd vady a vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkla-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, soud mu právo na slevu z ceny nepřizná, jestliže pořadatel namítne, že spotřebitel své právo neuplatnil ani do jednoho měsíce od skončení zájezdu ani u něho, ani u osoby, která uzavření smlouvy zprostředkovala.

Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.evropskyspotrebitel.cz/files/frankfurtska-tabulka.pdf. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese www.dtest.cz/clanek-5233/na-co-nezapomenout-pri-reklamaci-zajezdu nebo na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu.

Pokud společnost bude trvat na zamítnuté reklamaci, bude nutné domáhat se svého práva soudní cestou. Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel se může tedy také obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.9.2018 10:30, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.