Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#25242Výpověď služby Internet na doma

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 7 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.07.2018, před 6 lety

Pavel Krýcha

Znění stížnosti

Rozhodl jsem se po mnoha letech ukončit službu Internet na doma. Na prodejně jsem byl telefonicky předán na oddělení, kde mi tvrdili, že jsem telefonicky souhlasil s prodloužením služby. Toto je lež, požadoval jsem důkaz, žádný nebyl. Poté jsem byl kontaktován arogantním zástupcem z oddělení Reklamací panem Patrikem Bohatým, který mi položil telefon. Opět jsem kontaktoval O2 a tentokrát bylo sděleno, že jsem někde odklikl prodloužení smlouvy. Toto také není pravda. Na reklamaci má prý O2 30 dní, ale výše zmíněný specialista toto vyřídil ihned. O2 nyní požaduje doplatek za zrušení. Já jsem ale nic nepodepsal, s žádným prodloužením jsem nesouhlasil a nehodlám nic doplácet. O2 nemá žádný písemný důkaz a asi si takto vylepšují platební bilanci.
Požaduji tedy ukončení smlouvy bez sankcí a doplatků.


Požadované řešení

Zrušení smlouvy, žádné poplatky za storno neexistující smlouvy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2018 07:46, před 6 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s poplatkem za ukončení smlouvy, měl by uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovaný poplatek, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení. Pokud ale spotřebitel požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.7.2018 11:20, před 6 lety

Pěkný den,
v tuto chvíli je vaše reklamace opětovně v řešení kolegů z oddělení Reklamací a stížností. Ti vás s vyjádřením budou kontaktovat v zákonem stanovené lhůtě 30 dnů.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
31.7.2018 15:07, před 6 lety


Pavel Krýcha

Pokud tedy neexistuje žádný důkaz, tak očekávám tedy výpověď bez nějakých sankcí. Zároveň požádejte pana Bohatého, aby zákazníkům nepokládal telefon, je to vrchol neslušnosti pokud si tedy ještě O2 vůbec svých zákazníků váží.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.7.2018 15:21, před 6 lety

Pěkný den,
doporučím vyčkat na vyjádření od kolegů z oddělení Reklamací a stížností.
Zde vám budou poskytnuty veškeré informace.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
31.7.2018 16:09, před 6 lety


Pavel Krýcha

Děkuji, snad to nebude v duchu s O2 na věčné časy....

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2018 13:55, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.11.2018 15:05, před 6 lety


Pavel Krýcha

O2 trvá na svém, zaplatil jsem tzv. pokutu a již nechci nikdy mít nic společného s touto společností.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2018 17:13, před 6 lety

Na základě výše uvedeného sdělení spotřebitele stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
7.11.2018 17:13, před 6 lety


Pavel Krýcha

Hodnocení: