Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Rozhodl jsem se po mnoha letech ukončit službu Internet na doma. Na prodejně jsem byl telefonicky předán na oddělení, kde mi tvrdili, že jsem telefonicky souhlasil s prodloužením služby. Toto je lež, požadoval jsem důkaz, žádný nebyl. Poté jsem byl kontaktován arogantním zástupcem z oddělení Reklamací panem Patrikem Bohatým, který mi položil telefon. Opět jsem kontaktoval O2 a tentokrát bylo sděleno, že jsem někde odklikl prodloužení smlouvy. Toto také není pravda. Na reklamaci má prý O2 30 dní, ale výše zmíněný specialista toto vyřídil ihned. O2 nyní požaduje doplatek za zrušení. Já jsem ale nic nepodepsal, s žádným prodloužením jsem nesouhlasil a nehodlám nic doplácet. O2 nemá žádný písemný důkaz a asi si takto vylepšují platební bilanci.
Požaduji tedy ukončení smlouvy bez sankcí a doplatků.
Zrušení smlouvy, žádné poplatky za storno neexistující smlouvy
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s poplatkem za ukončení smlouvy, měl by uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovaný poplatek, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení. Pokud ale spotřebitel požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Pěkný den,
v tuto chvíli je vaše reklamace opětovně v řešení kolegů z oddělení Reklamací a stížností. Ti vás s vyjádřením budou kontaktovat v zákonem stanovené lhůtě 30 dnů.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Pokud tedy neexistuje žádný důkaz, tak očekávám tedy výpověď bez nějakých sankcí. Zároveň požádejte pana Bohatého, aby zákazníkům nepokládal telefon, je to vrchol neslušnosti pokud si tedy ještě O2 vůbec svých zákazníků váží.
Pěkný den,
doporučím vyčkat na vyjádření od kolegů z oddělení Reklamací a stížností.
Zde vám budou poskytnuty veškeré informace.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Děkuji, snad to nebude v duchu s O2 na věčné časy....
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
O2 trvá na svém, zaplatil jsem tzv. pokutu a již nechci nikdy mít nic společného s touto společností.
Na základě výše uvedeného sdělení spotřebitele stížnost uzavíráme.
Hodnocení: