Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#25243Stížnost na doručovatelku a doručování v 7/2018

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 hodin 1 minuta

Detail stížnosti

Publikováno
31.07.2018, před 6 lety

Vladimír Bimka

Znění stížnosti

20 let bydlím na stejné adrese, doposud jsem neměl problém s doručováním doporučených dopisů. Kolem 10.7. mně přišel doporučený dopis RR384300994CZ, nebyl jsem doma, byl jsem v nemocnici, ale v ten den jsem se vrátil domů. Odpoledne jsem našel oznámení o nedoručení. Telefonoval jsem na poštu, aby mně byla zásilka znovu doručena, protože na poštu z důvodu nemoci nemohu. Žel, ve schránce se objevilo další oznámení, že jsem nebyl zastihnut - a to přestože jsem čekal a byl celé dny doma! Přišel další dop. dopis, opět jsem našel jen oznámení. Podepsána byla Bílová, 7:30 hod. U 1. dopisu se mně nepodařilo znovu žádat doručení-vypršela lhůta, 2. byl nakonec 27.7.doručen. 30.7. jsem našel ve schránce "opakované výzvy" na oba dopisy, bez podpisu a bez času návštěvy! Stěžuji si na nesvědomité chování doručovatelky, která se dopisy nesnažila doručit. Celý měsíc jsem nemocný a doma!


Produkt

dopis RR384300994CZ


Požadované řešení

jinou doručovatelku, zabezpečit opětovné odeslání od odesílatele


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2018 07:26, před 6 lety

Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.