Počet nahlášených stížností: | 70 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po 14 dnech od potvrzení objednávky (12.7.2018), dorazilo jiné zboží do zásilkovny (vyzvednuto 23.7.2018), na rozdíl od mnou objednaného. Zboží bylo zaplaceno převodem na účet 7236220001/5500. Zboží dorazilo bez faktury. Na e-mailovou komunikaci a mojí reklamaci vůbec nereagují.
záměna "BARNY'S TRIPLE BLEND EXTRA SILNÝ 700G" za "Enzymaticky hydrolyzovaný kolagen a "COLAGEN " kloubní výživa
Vrácení zaplacené částky 999,-Kč výměnou za neobjednané zboží.
|
Tweet |
V popsaném případě by se mohlo jednat o nesplnění jakosti při převzetí, konkrétně o to, že věc neodpovídá objednávce, což je v rozporu s § 2161 odst. 1 písm. a) zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Pokud věc nemá deklarované nebo sjednané vlastnosti, může kupující v rámci uplatněné reklamace požadovat dle § 2169 občanského zákoníku primárně dodání nové věci bez vad. Jestliže není možné dodat novou věc bez vad, má kupující právo od smlouvy odstoupit.
Spotřebitelka může rovněž využít právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží dle § 1829 občanského zákoníku. Spotřebitelka má dle § 1829 odst. 1 písm a) zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží na to, aby odstoupení u prodávajícího uplatnila. V návaznosti na to má prodávající povinnost jí dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od ní na základě smlouvy přijal, stejným způsobem.
Vzor odstoupení od smlouvy a bližší postup je k nalezení zde: https://www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.