Společnost


Sport Mall s.r.o.

Počet nahlášených stížností:70
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#25247Dodání jiného zboží než byla objednávka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.07.2018, před 6 lety

Libuše Hezinová

Znění stížnosti

Po 14 dnech od potvrzení objednávky (12.7.2018), dorazilo jiné zboží do zásilkovny (vyzvednuto 23.7.2018), na rozdíl od mnou objednaného. Zboží bylo zaplaceno převodem na účet 7236220001/5500. Zboží dorazilo bez faktury. Na e-mailovou komunikaci a mojí reklamaci vůbec nereagují.


Produkt

záměna "BARNY'S TRIPLE BLEND EXTRA SILNÝ 700G" za "Enzymaticky hydrolyzovaný kolagen a "COLAGEN " kloubní výživa


Požadované řešení

Vrácení zaplacené částky 999,-Kč výměnou za neobjednané zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2018 17:27, před 6 lety

V popsaném případě by se mohlo jednat o nesplnění jakosti při převzetí, konkrétně o to, že věc neodpovídá objednávce, což je v rozporu s § 2161 odst. 1 písm. a) zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Pokud věc nemá deklarované nebo sjednané vlastnosti, může kupující v rámci uplatněné reklamace požadovat dle § 2169 občanského zákoníku primárně dodání nové věci bez vad. Jestliže není možné dodat novou věc bez vad, má kupující právo od smlouvy odstoupit.

Spotřebitelka může rovněž využít právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží dle § 1829 občanského zákoníku. Spotřebitelka má dle § 1829 odst. 1 písm a) zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží na to, aby odstoupení u prodávajícího uplatnila. V návaznosti na to má prodávající povinnost jí dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od ní na základě smlouvy přijal, stejným způsobem.

Vzor odstoupení od smlouvy a bližší postup je k nalezení zde: https://www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2018 16:14, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.