Počet nahlášených stížností: | 714 |
Z toho za letošní rok: | 76 |
Stále v řešení: | 14 |
20.6.2018 som vrátila depilatot v hodnote 24€ a do dnešného dňa ste mi nevratili peniaze. Dúfam,že je to len nedorozumenie a moju reklamáciu čo najskôr kladne vyriešite. Prajem pekný deň.
Depilator v hodnote 24€
Žiadam vrátiť penize.
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebiteli vznikne právo od smlouvy odstoupit dle § 2002 odst. 1 občanského zákoníku.
Vzor odstoupení od smlouvy pro marné uplynutí lhůty k vyřízení reklamace je k nalezení zde: https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Pokiaľ sa jedná o reklamáciu 51475919 - bola vyriešená a peniaze vrátené na účet.
Spôsob ako vrátiť tovar alebo si uplatniť reklamáciu je napísaný v reklamačných a obchodných podmienkach na stránke. Vo veľa prípadoch zákazníci nedodržia podmienky - nevyplnia online reklamačný formulár, nenapíšu kód reklamácie na balík a pod. V daných prípadoch dochádza k predĺženiu doby spracovania - identifikácia balíka je zložitá.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.