Společnost


Foglik s.r.o.

Počet nahlášených stížností:49
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

30%
70%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#2525Nedodání zaplacené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
14.03.2014, před 11 lety

Marie Masaříková

Znění stížnosti

Dne 19.02.2014 jsem provedla objednávku kosmetiky v celkové hodnotě 577,50 Kč, platbu jsem provedla na číslo účtu 2300138844/2010, jak bylo uvedeno v emailu, který potvrzoval objednávku. Platba mi odešla z účtu dne 21.02.2014. Do dnešního dne nemám zboží, stav objednávky je stále uveden s otazníkem, tudíž jako by nebyla objednávka zaplacena. Psala jsem již 4 dotazy (3x přes kontaktní formulář v objednávkovém systému, 1x na email info@evelinecosmetics.cz), na žádný jsem nedostala odpověď. Telefonní číslo, na kterém by bylo možno kohokoliv ze společnosti kontaktovat, jsem na stránkách ani v obj.syst. nenašla.


Produkt

Objednávala jsem kosmetiku značky Eveline, celkem 8 kusů + bylo uhrazeno poštovné. Kódy výrobků: 3x 102852, 1x 102461, 1x 102462, 1x 102776, 1x 22778, 1x 102473.


Požadované řešení

Dodání zboží nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2014 16:35, před 11 lety

V případě, že není zboží dodáno ani po výzvě, má kupující právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení uhrazených finančních částek. Pokud nebudou částky v přiměřené nebo stanovené lhůtě uhrazeny, je prodejce v prodlení.
Pokud je takové jednání praktikou prodejce, doporučujeme podat trestní oznámení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.6.2014 20:51, před 11 lety

Bohužel společnost na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagovala. Vzhledem k tomu, že pro možnost řešení sporu prostřednictvím mimosoudního řešení sporů je třeba spolupráce obou smluvních stran, bude stížnost uzavřena.
Zároveň dle nám dostupných informací se společnost s žádným zákazníkem dosud nevyrovnala. Vzhledem k počtu a obsahu stížností doporučujeme podat trestní oznámení, přičemž od jednoho spotřebitele již máme spisovou značku trestního oznámení na společnost - KRPA-168343-2/PŘ-2014-001412.
Pokud se tak již nestalo, doporučujeme se k tomuto trestnímu oznámení co nejdříve připojit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.