Počet nahlášených stížností: | 49 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 19.02.2014 jsem provedla objednávku kosmetiky v celkové hodnotě 577,50 Kč, platbu jsem provedla na číslo účtu 2300138844/2010, jak bylo uvedeno v emailu, který potvrzoval objednávku. Platba mi odešla z účtu dne 21.02.2014. Do dnešního dne nemám zboží, stav objednávky je stále uveden s otazníkem, tudíž jako by nebyla objednávka zaplacena. Psala jsem již 4 dotazy (3x přes kontaktní formulář v objednávkovém systému, 1x na email info@evelinecosmetics.cz), na žádný jsem nedostala odpověď. Telefonní číslo, na kterém by bylo možno kohokoliv ze společnosti kontaktovat, jsem na stránkách ani v obj.syst. nenašla.
Objednávala jsem kosmetiku značky Eveline, celkem 8 kusů + bylo uhrazeno poštovné. Kódy výrobků: 3x 102852, 1x 102461, 1x 102462, 1x 102776, 1x 22778, 1x 102473.
Dodání zboží nebo vrácení peněz.
|
Tweet |
V případě, že není zboží dodáno ani po výzvě, má kupující právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení uhrazených finančních částek. Pokud nebudou částky v přiměřené nebo stanovené lhůtě uhrazeny, je prodejce v prodlení.
Pokud je takové jednání praktikou prodejce, doporučujeme podat trestní oznámení.
Bohužel společnost na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagovala. Vzhledem k tomu, že pro možnost řešení sporu prostřednictvím mimosoudního řešení sporů je třeba spolupráce obou smluvních stran, bude stížnost uzavřena.
Zároveň dle nám dostupných informací se společnost s žádným zákazníkem dosud nevyrovnala. Vzhledem k počtu a obsahu stížností doporučujeme podat trestní oznámení, přičemž od jednoho spotřebitele již máme spisovou značku trestního oznámení na společnost - KRPA-168343-2/PŘ-2014-001412.
Pokud se tak již nestalo, doporučujeme se k tomuto trestnímu oznámení co nejdříve připojit.