Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, i já se potýkám s nevyplacením životní pojistky.
Dne 14.června jsem odjela s manželem na dovolenou na Mallorcu, nebyly hlášené žádné erupce na Slunci ani žádná výstražná oznámení aby byl pobyt na Slunci omezen.
Na pláž jsme dorazili kolem třetí hodiny, a byla jsem chráněná krémem SPF50 a slunečníkem, večer jsem zjistila, že mám zarudlou pokožku a nejvíce na nártech a holeních. Druhý a třetí den jsem nemohla chodit kvůli otokům nártů. Volali jsme doktorovi, ten doporučil postižená místa ledovat a pokud otok nepoleví dostavit se k doktorovi. Čtvrtý den jsme odlétali domů a po "procházce" na letiště se mi přitížilo, tudíž jsem hned po příjezdů domů navštívila lékaře, který klasifikoval úraz na popáleniny druhého stupně. Po ukončení léčby jsem zaslala všechny dokumenty pojišťovně, která moji žádost o proplacení zamítla se slovy Popálení při déle trvajícím působení slunečního záření není úraz děj podle příslušných pojistných podmínek.
Úrazem se rozumí neočekávané a náhlé působení zevních sil nebo vlastní tělesné síly pojištěného nezávisle na jeho
vůli.
Při Vámi popisované činnosti je absence pojistného nebezpečí – dlouhodobé působení slunečního záření
v klimatických podmínkách Středomoří v červnu je očekávaná volní činnost – pojištěný tuto činnost vykonává
s vědomím, že může dojít k popálení (i v případě použití opalovacího krému).
Kontrolovala jsem podmínky pojistné smlouvy a nikde nejsou vyjímky na popáleniny od Slunce.
Podala jsem proto odvolání, které mi opětovně zamítli, že je zde absence nebezpečí a že působení Slunečního záření v klimatických podmínkách není náhlá a neočekávaná činnost – pojištěný ji vykonává s vědomím, že může dojít k popáleninám.
Ano toho jsem si vědoma, že může dojít k popáleninám ale ne popáleninám druhého stupně, které jsem léčila více jak měsíc.
Předpokládala jsem, vyplacení pojistky podle tabulky pro popáleniny druhého stupně.
|
Tweet |
V případě vyplacení či nevyplacení pojistného plnění jsou rozhodující pojistné podmínky. Pokud spotřebitelka nesouhlasí s vyhodnocením situace pojišťovnou, může jej rozporovat, což už učinila. Dále je možno nechat si vypracovat nezávislý lékařský posudek a s ním se znovu obrátit na pojišťovnu.
Vznikne-li s pojišťovnou spor, má spotřebitel možnost se obrátit na finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný rozhodovat spory mezi spotřebitelem a pojistitelem nebo pojišťovacím zprostředkovatelem při nabízení, poskytování nebo zprostředkování životního pojištění. Řízení před finančním arbitrem je zdarma. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.
Společnost Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:
„Pokud klient není spokojen se službami společnosti Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, může podat písemně či ústně stížnost na jakékoli kontaktní místo této pojišťovny, jejichž seznam je uveden na internetových stránkách www.koop.cz. Pro urychlení vyřízení stížnosti však doporučujeme adresovat stížnost na adresu pro doručování Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, Centrum zákaznické podpory, Brněnská 634, 664 42 Modřice případně na e-mailovou adresu info@koop.cz“