Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#25255Nekompletní zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
31.07.2018, před 6 lety

Jaroslav Pohunek

Znění stížnosti

Dobrý den,
společnost Lild mi zaslala nekompletní zboží.

jedná se o kočičí škrábadlo za 1990,- , kde v zásilce chyběl jeden sisalový válec. Následně zabaleno a vráceno na PPL parcel shop.

Obdržel jsem email o přijetí vrácené zásilky a po úspěšném ověření zadaných údajů Lidl provede platbu na můj účet, který jsem jim přes jejich kontaktní formulář zadal.

Nyní čekám na "úspěšné ověření zadaných údajů" .


Požadavek ze dne:
27.07.2018

Číslo požadavku:
71940

Číslo objednávky:
1101768233

Číslo zákazníka:
1361822567


Produkt

1 x ZOOFARI® Škrabadlo pro kočky , Číslo výrobku: 100228342 , cena: 1.990,00 CZK


Požadované řešení

zrychlit "ověření zadaných údajů"
Neposílat dalším zákazníkům již vrácené zboží jako nové.
Provádět kontroly kompletace zboží před odesláním.

Poslat peníze na účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2018 12:47, před 6 lety

Jelikož smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.8.2018 15:45, před 6 lety

Dobrý den, pane Pohunku,

je nám líto, že objednávka nebyla kompletní. Můžeme Vás však ujistit, že výrobek, kterému nějaká část chybí, rozhodně již dalším zákazníkům nabízen není. Co se týká vrácení peněz, vše jsme u kolegů prověřili a ti nám potvrdili, že by peníze již měly být na cestě na Váš účet.

Věříme, že se jednalo o ojedinělou zkušenost, která Vás od dalších nákupů na našem e-shopu neodradí a přejeme příjemný den.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.8.2018 07:40, před 6 lety


Jaroslav Pohunek

Dobrý den,

bohužel dnes je 3.8.2018 a peníze na účet stále nedorazili.

Jestli jste provedli platbu 1.8.2018 tak nejpozději 2.8.2018 měla dorazit. Nestalo se tak.


V tabulce najdete banky a časy. V případě, že platbu stihnete zadat před termínem, dorazí příjemci téhož dne. V případě zadání platby později dorazí následující pracovní den. V rámci jedné banky jsou převody okamžité. Banka termín Creditas 12:30 hod. Fio 12:00 hod. ČSOB (Poštovní spořitelna) 12:00 hod. Moneta Money Bank 12:00 hod. AirBank 11:30 hod. Česká spořitelna 11:00 hod. Expobank 11:00 hod. Equa Bank 10:30 hod. Hello bank! 9:00 hod. Raiffeisenbank 8:00 hod. mBank 8:00 hod.

Více na https://www.e15.cz/finexpert/setrime/banky-a-prevody-vime-ktere-se-neloudaji-a-posilaji-platby-jeste-v-dobe-obeda-1342690


S přáním pěkného dne.

Email od společnosti Lidl ze dne 1.8.2018 je k dispozici níže.

______________________________________________________________
> Od: hotline@lidl.cz
> Komu: pohunek@volny.cz
> Datum: 01.08.2018 07:20
> Předmět: Reference #36885858: LIDL
>
>
>Dobrý den, pane Pohunku, děkujeme za Váš e-mail. Vždy si vážíme zpětné vazby našich zákazníků. Omlouváme se za prodlení peníze převedeme dnes. Zákaznický servis naší společnosti je Vám k dispozici od pondělí do soboty mezi 8. a 18. hodinou. Přejeme Vám příjemný den.
> S pozdravem Lenka Vaňková Zákaznický servis Tel.: 800 115 435 Web: www.lidl.cz/kontakt Lidl Česká republika v.o.s, Nárožní 1359/11, 158 00 Praha 5, IČ: 26178541 Statutární orgán: Lidl Holding s.r.o. Registrace: Obchodní rejstřík Městského soudu v Praze, oddíl A, vložka 42824

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.8.2018 13:20, před 6 lety

Dobrý den, pane Pohunku,

vše jsme opětovně prověřovali u kolegů, kteří nás ujistili, že peníze by už měly být na Vašem účtě.

V případě, že tomu tak není, doporučujeme se obrátit přímo na naše kolegy na zákaznické lince, kteří se mohou dopátrat toho, kde je problém.

Děkujeme a přejeme pohodový den.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.8.2018 13:31, před 6 lety


Jaroslav Pohunek

Dobrý den,

peníze jsou dnes na účtě.

Děkuji s přáním pěkného dne.

Považuji tuto záležitost již za vyřešenou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.8.2018 13:42, před 6 lety

Děkujeme, pane Pohunku.

Rovněž přejeme příjemný den.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
6.8.2018 13:49, před 6 lety


Jaroslav Pohunek

Hodnocení: