Společnost


KOHOUT CENTRUM s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#25264Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 20 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.07.2018, před 6 lety

Jana Svatošová

Znění stížnosti

Dne 3.4.2018 jsem si v e-shopu výše uvedené firmy objednala Dřevěný stojan HRANOL na houpačky 3256rovny za 3999,00 Kč. Rozhodla jsem se pro tento výrobek na základě popisu výrobku a fotografie. Dne 9.5.2018 jsem obdržela stojan jiný. Podala jsem reklamaci. Dne 16.5.2018 jsem obdržela odpověď cituji: “co se týče stojanu, tak tomu moc nerozumíme, jelikož jste dostala ještě lepší a naopak bezpečnější než je na obrázku.” Po mém nesouhlasu a mém trvání na dodržení smlouvy z jejich strany, navrhli odstoupení od smlouvy. Odmítla jsem a trvala na zaslání objednaného a zaplaceného zboží. Poté firma Kohoutcentrum změnila text v popisu stojanu na webových stránkách, že fotografie je ilustrativní. Výsledek reklamace mi byl zaslán po několika urgencích. Reklamace nebyla uznána s odůvodněním, cituji: “Máme vyhrazeno v obchodních podmínkách, že obrázek je pouze ilustrativní a že podoba výrobku se může lišit od fotografie. Bylo to označeno i u tohoto produktu.”
Nejenže to tato firma v obchodních podmínkách nemá, ale v době mé objednávky to nebylo označeno ani u produktu. Vyslovila jsem nesouhlas s výsledkem reklamace a navrhla jsem dvě varianty řešení, ale bohužel Kohoutcentrum již nereaguje.


Produkt

Dřevěný stojan HRANOL na houpačky 3256rovny


Požadované řešení

V mém posledním e-mailu, kde jsem nesouhlasila s výsledkem reklamace, jsem navrhla dvě řešení:
1. Reklamace bude uznána. Na adresu Kohoutcentra vrátím zaslaný stojan a bude mi obratem zaslán stojan objednaný a zaplacený, včetně náhrady za dopravné.
2. Reklamace bude uznána. Ponechám si špatný stojan a nechám ho odborné firmě upravit, dle mých požadavků. Firma Kohoutcentrum mi zašle kompenzaci 2000,00 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.8.2018 22:58, před 6 lety

Dle § 2161 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, "prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal, má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné"

Kupující má právo na uplatnění reklamace ve lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží. Prodávající je povinen přijmout reklamaci a posoudit vytýkané vady. Bylo-li zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2018 13:24, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.