Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#25267Zrušení členství a nárok seznamky na dlužnou částku

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

18 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.07.2018, před 6 lety

Michal Vít

Znění stížnosti

Dobrý den,
na přelomu roku jsem si u seznamky BE2 zaplatil členství na 1 měsíc za 149Kč. Následně mi bylo automaticky převedeno členství do prémiového členství bez zaplacení poplatku (automatické stržení peněz z mého účtu se seznamce nepovedlo). Cca. 14 dní nazpět mě kontaktovala Ing. Petra Dvořáková ze společnosti Intrum Czech s.r.o. s upomínkou, že na společnosti seznamky BE2 dlužím za VIP členství částku 91,74eur. Zkoušel jsem se spojit se seznamkou přes e-mailovou adresu , s otázkou jestli mám stále u nich členství nebo bylo zrušeno např. na základě nezaplaceného prémiového členství. Seznamka mi na mé e-maily nereaguje. Heslo na stránkách seznamky jsem nejspíše zapomněl a obnovení hesla na stránkách se mi nedaří. Je možnost ověření jestli mám stále na stránkách aktivní účet, případně bych jej chtěl okamžitě zrušit.
Má druhá otázka je má seznamka nárok na dlužnou částku 91,74eur? Proč nedošlo k automatickému zrušení prémiového členství, když neproběhla platba? Děkuji za odpověď.


Požadované řešení

Okamžité zrušení mého členství


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2018 09:33, před 6 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.8.2018 14:40, před 6 lety

Dobrý den,

v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistroval (požádejte prosím dTest o možnost jejího doplnění jako ‘neveřejného/ referenčního údaje‘) - pod již uvedenou emailovou adresou není žel v systému evidovaný žádný profil,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.8.2018 18:18, před 6 lety


Michal Vít

Dobrý den,
s touto e-mailovou adresou jsem byl registrován. Na tento email mě i kontaktovala firma Intrum Czech, s.r.o. s dlužnou částkou. V upomínkovém dopise bylo i "identifikační číslo u klienta : CZ-2018-01-29-168271778-AS-DN" pokud Vám toto půmuže.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.8.2018 16:51, před 6 lety

ID: 168271778


Dobrý den

a děkujeme Vám - Váš profil bylo možné dohledat na základě uvedeného identifikačního čísla.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami Academic singles (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 29/12/2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.

Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.8.2018 09:36, před 6 lety


Michal Vít

Dobrý den,
automatické prodlužování členství jsem přehlédl. Druhá moje otázka mám u Vás ještě aktivní profil, nemohu se k němu přihlásit a obnovení hesla nefunguje, chtěl bych požádat o OKAMŽITÉ ZRUŠENÍ MÉHO PROFILU a potvrzení, že po zaplacené dlužné částky 91,74eur společnosti Intrum Czech, s.r.o. z mé strany u Vás již nemám žádné další poplatky. Prosím o potvrzení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.8.2018 13:22, před 6 lety

ID: 168271778


Dobrý den.

V zájmu vymázání údajů z databáze prosím dodržte standardní postup a kontaktujte: ochrana@be2.cz.

Tìmto bychom Vám rádi potvrdili, že po uhrazení stávajícího dluhu bude případ uzavřen.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.8.2018 17:19, před 6 lety


Michal Vít

Hodnocení: