Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
na přelomu roku jsem si u seznamky BE2 zaplatil členství na 1 měsíc za 149Kč. Následně mi bylo automaticky převedeno členství do prémiového členství bez zaplacení poplatku (automatické stržení peněz z mého účtu se seznamce nepovedlo). Cca. 14 dní nazpět mě kontaktovala Ing. Petra Dvořáková ze společnosti Intrum Czech s.r.o. s upomínkou, že na společnosti seznamky BE2 dlužím za VIP členství částku 91,74eur. Zkoušel jsem se spojit se seznamkou přes e-mailovou adresu
Má druhá otázka je má seznamka nárok na dlužnou částku 91,74eur? Proč nedošlo k automatickému zrušení prémiového členství, když neproběhla platba? Děkuji za odpověď.
Okamžité zrušení mého členství
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistroval (požádejte prosím dTest o možnost jejího doplnění jako ‘neveřejného/ referenčního údaje‘) - pod již uvedenou emailovou adresou není žel v systému evidovaný žádný profil,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
s touto e-mailovou adresou jsem byl registrován. Na tento email mě i kontaktovala firma Intrum Czech, s.r.o. s dlužnou částkou. V upomínkovém dopise bylo i "identifikační číslo u klienta : CZ-2018-01-29-168271778-AS-DN" pokud Vám toto půmuže.
ID: 168271778
Dobrý den
a děkujeme Vám - Váš profil bylo možné dohledat na základě uvedeného identifikačního čísla.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami Academic singles (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 29/12/2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
automatické prodlužování členství jsem přehlédl. Druhá moje otázka mám u Vás ještě aktivní profil, nemohu se k němu přihlásit a obnovení hesla nefunguje, chtěl bych požádat o OKAMŽITÉ ZRUŠENÍ MÉHO PROFILU a potvrzení, že po zaplacené dlužné částky 91,74eur společnosti Intrum Czech, s.r.o. z mé strany u Vás již nemám žádné další poplatky. Prosím o potvrzení.
ID: 168271778
Dobrý den.
V zájmu vymázání údajů z databáze prosím dodržte standardní postup a kontaktujte: ochrana@be2.cz.
Tìmto bychom Vám rádi potvrdili, že po uhrazení stávajícího dluhu bude případ uzavřen.
Hodnocení: