Společnost


OBI Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#25269Chování security

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 27 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.07.2018, před 6 lety

Petr Mikuš

Znění stížnosti

Dobrý den,
dnes v 17:00 jsem u vás s manželkou nakupoval v Obi Prosek a po nákupu si mě odchytla vaše ostraha, že jsem něco ukradl.
Ochotně jsem se nechal prohlédnout a ukázal jsem všechny své věci a při tom se ke mě chovali neslušně a jeden mi tykal.
Po prohlídce jsem čekal omluvu a místo ní mě ani jeden neřekl pozdrav.
Z našeho pohledu chování hrozné a tímto jsem úplně znechucen.
Nakupoval jsem u vás rád, ale po dnešku tomu tak nebudu.
Hezký den.

Petr Mikuš


Produkt

Hrozné chování security.


Požadované řešení

Aspoň omluvu, které jsem se od zaměstnanců nedočkal a případné proškolení security k slušnému chování.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2018 09:02, před 6 lety

Osobnost člověka požívá právní ochrany. Ochrany požívají zejména život a důstojnost člověka, jeho zdraví a právo žít v příznivém životním prostředí, jeho vážnost, čest, soukromí a jeho projevy osobní povahy. Člověk, jehož osobnost byla dotčena, má právo domáhat se toho, aby bylo od neoprávněného zásahu upuštěno nebo aby byl odstraněn jeho následek. Dále má právo na odčinění újmy dle rozsahu následků.

Ostraha nemá právo zasahovat do soukromí spotřebitele, pokud k tomu nedá souhlas. Ostraha může omezit osobní svobodu pouze v případě, kdy je osoba přistižena při trestném činu nebo bezprostředně poté.

Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2018 14:17, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.