Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den,
dnes v 17:00 jsem u vás s manželkou nakupoval v Obi Prosek a po nákupu si mě odchytla vaše ostraha, že jsem něco ukradl.
Ochotně jsem se nechal prohlédnout a ukázal jsem všechny své věci a při tom se ke mě chovali neslušně a jeden mi tykal.
Po prohlídce jsem čekal omluvu a místo ní mě ani jeden neřekl pozdrav.
Z našeho pohledu chování hrozné a tímto jsem úplně znechucen.
Nakupoval jsem u vás rád, ale po dnešku tomu tak nebudu.
Hezký den.
Petr Mikuš
Hrozné chování security.
Aspoň omluvu, které jsem se od zaměstnanců nedočkal a případné proškolení security k slušnému chování.
|
Tweet |
Osobnost člověka požívá právní ochrany. Ochrany požívají zejména život a důstojnost člověka, jeho zdraví a právo žít v příznivém životním prostředí, jeho vážnost, čest, soukromí a jeho projevy osobní povahy. Člověk, jehož osobnost byla dotčena, má právo domáhat se toho, aby bylo od neoprávněného zásahu upuštěno nebo aby byl odstraněn jeho následek. Dále má právo na odčinění újmy dle rozsahu následků.
Ostraha nemá právo zasahovat do soukromí spotřebitele, pokud k tomu nedá souhlas. Ostraha může omezit osobní svobodu pouze v případě, kdy je osoba přistižena při trestném činu nebo bezprostředně poté.
Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.