Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 14.12.2013 jsem objednala pro dceru mobil. Během týdne byl dodán, ale po měsíci přestal fungovat.SMS zprávou jsem se domluvila s panem Šenkýřem, že mobil vrátím. 31.1.2014 jsem ho zaslala zpět na jím udanou adresu a teď stále čekám co bude. Pan Šenkýř telefon nebere na SMS neodpovídá a když tak ,že mobil posílá, pak zas že jsem mu žádný neposlala , že posílá peníze a tak dál. Stále se nic neděje.Pan Šenkýř je jen velký podvodník, který tahá z lidí peníze.
BML-GT6802 - Vykupto - mobilní telefon na 2 sim karty
Vrátit peníze a zakázat tomuto podvodníkovi podnikat.
|
Tweet |
V případě, že došlo k odstoupení od smlouvy dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku bylo povinností prodejce vrátit uhrazené finanční částky do 30 dnů od převzetí odstoupení.
Pokud došlo k reklamaci, bylo povinností prodejce ji do 30 dnů od jejího uplatnění vyřídit dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele. Pokud se tak nestalo, má spotřebitel nárok na vrácení peněz nárok taktéž a zároveň může podat podnět České obchodní inspekci.
Spotřebitelka nám sdělila:
Dobrý den, kontaktovala jsem Českou obchodní inspekci a na základě jejich zásahu mi pan Šenkýř zaslal opravený mobil. Děkuji za radu. Váňová