Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dne 19. 7. mi bylo strženo z účtu 2.247,- (obdobný problém, jaký tu řeší většina lidí s touto společností), již neočekávám, že by mi byla platba vrácena, ale po několika urgencích mi doposud nebylo členství ani prolongace zrušeno!
Dokonce po mně požadovali kromě registračního e-mailu (muminka@email.cz) následující:
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Pro správné rozeznání Vaší platby a zařazení k účtu potřebujeme následující informace:
- Celé jméno majitele účtu
- Datum převodu
- celé číslo karty(prvních 6 a poslední 4 čísla)
- Zaplacená částka
- Referenční číslo platby
- Jak jste platili na naší webové stránce: kreditní kartou nebo přes PayPal
Popřípadě nám můžete přeposlat screenshot platby nebo kopii Vašeho bankovního výpisu.
Děkujeme Vám za spolupráci
S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@be2.cz
http://www.be2.cz
be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau
07/20/2018 14:40 - " "
Dobrý den,
nalezla jsem registrační e-mail, z toho důvodu Vás žádám o okamžité zrušení členství a prolongace členství.
reg. e-mail: muminka@email.cz
Prosím o potvrzení zrušení členství a prolongace členství na tento e-mail.
S pozdravem
Martínková
__________________________________________________________________
Prtsc dané platby jsem jim zasílala dne 25. 7. a dodnes mi nedošla odpověď a potvrzení o zrušení členství a prolongace. Dodnes se mi nikdo neozval! Dnes jsem opakovaně zaslala žádost o ukončení členství a prolongace a jeho potvrzení.
Prosím o informaci, co pro zrušení mohu ještě udělat, odmítám aby mi byla opět stržena částka 2.247,- Kč za službu, kterou jsem nikdy nevyužívala.
Předem děkuji za odpověď.
S pozdravem
Martínková
On-line Seznamka be2 S.a.r.l. - VIP členství
Okamžité zrušení členství a prolongace včetně potvrzení tohoto zrušení společností.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy nebo výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz, faxu či dopisu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu přeposlat odstoupení či výpovědní email, popřípadě fax či doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Výpověď smlouvy by měla obsahovat údaje, které jasně identifikují stranu, která smlouvu vypovídá, adresáta a smlouvu, která je vypovídána. Dále musí být jasně vyjádřeno, že vůlí vypovídající strany je závazek ukončit a k jakému datu.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 160336058
Dobrý den.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Vaše Prémiové členství je platné do 17/10/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: