Společnost


EUROGAMES BIS, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#25272Nevratenie peniazi z automatu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 23 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
01.08.2018, před 6 lety

Miroslav Moroz

Znění stížnosti

Dobry den, dnes sme v prahe hlavne nadrazi vhodili do automatu 200 korun ceskych a vyhodilo nam iba 20 korunacku jednu. Po telefonickom rozhovore so servisnym zamestnancom piseme email na reklamaciu tohto zmenarenskeho automatu. Poprosim peniazky zaslat na Cislo uctu. Kontaktujte ma mailom na kata03@centrum.sk


Produkt

Nevratilo 200 Kc


Požadované řešení

Vratit peniaze na ucet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2018 09:04, před 6 lety

Společnost uvádí, že spotřebitelé se mohou obracet se svými stížnostmi, popř. reklamací, která se týká provozování úschovny zavazadel na e-mail eurogamesbis@centrum.cz.

Společnost pak při uznání reklamace na nesprávné fungování automatu skříněk dlužné peníze vrací spotřebiteli zpět na bankovní účet, který zákazník uvede, nebo prostřednictvím pošty. Záleží na domluvě.

Kontaktní údaje na společnost:

Eurogames Bis, s.r.o.
Bělá 1031
739 91 Jablunkov
e-mail: eurogamesbis@centrum.cz
tel.558 341 475 do 15 h

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.8.2018 10:15, před 6 lety

Dobrý den, pana Miroslava Moroze jsme dnes kontaktovali na e-mail, který uvedl kata03@centrum.sk. Chceme se s ním domluvit, jakým způsobem mu vrátíme 200,- Kč.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.8.2018 14:18, před 6 lety

Společnost nám sdělila, že došlo k dohodě o vrácení částky, ta byla zaslána a spotřebitel potvrdil její přijetí. Stížnost proto přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl informace potvrdit a stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.8.2018 08:22, před 6 lety


Miroslav Moroz

dakujem, peniaze boli vratene

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2018 10:38, před 6 lety

Na základě výše uvedených vyjádření stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.