Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den, dnes sme v prahe hlavne nadrazi vhodili do automatu 200 korun ceskych a vyhodilo nam iba 20 korunacku jednu. Po telefonickom rozhovore so servisnym zamestnancom piseme email na reklamaciu tohto zmenarenskeho automatu. Poprosim peniazky zaslat na Cislo uctu. Kontaktujte ma mailom na kata03@centrum.sk
Nevratilo 200 Kc
Vratit peniaze na ucet
|
Tweet |
Společnost uvádí, že spotřebitelé se mohou obracet se svými stížnostmi, popř. reklamací, která se týká provozování úschovny zavazadel na e-mail eurogamesbis@centrum.cz.
Společnost pak při uznání reklamace na nesprávné fungování automatu skříněk dlužné peníze vrací spotřebiteli zpět na bankovní účet, který zákazník uvede, nebo prostřednictvím pošty. Záleží na domluvě.
Kontaktní údaje na společnost:
Eurogames Bis, s.r.o.
Bělá 1031
739 91 Jablunkov
e-mail: eurogamesbis@centrum.cz
tel.558 341 475 do 15 h
Dobrý den, pana Miroslava Moroze jsme dnes kontaktovali na e-mail, který uvedl kata03@centrum.sk. Chceme se s ním domluvit, jakým způsobem mu vrátíme 200,- Kč.
Společnost nám sdělila, že došlo k dohodě o vrácení částky, ta byla zaslána a spotřebitel potvrdil její přijetí. Stížnost proto přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl informace potvrdit a stížnost uzavřít.
dakujem, peniaze boli vratene
Na základě výše uvedených vyjádření stížnost uzavíráme.