Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,
objednal jsem krem Bioretin na webu http://czech.bioretin-official.site , ale prisel jiny produkt nejaky gel Titanium a funguje schemat podvodniku:
1. Adresa webu furt se meni, kazdy den:
http://czech.bioretin-official.site
https://euro-goods24.com/cs/bioretin-ceska-republika/
http://czech.bioretin.website
2. Neni na webech uvedeny kontakt na obchodnika a zadne obchodni podminky, zadava se svoje jmeno a telefoni cislo a vola nejaky Valentyn, ktery pracuje pro Cesku Republiku. Po kazde ma jine telefononi cislo.
Tady je recenze https://kupnisila.cz/bioretin/
3. V mojim pripade cena byla 849Kc a pak prisla sms, ze konecna cena 1039 Kc a neni mozne zavolat zpet na telefoni cislo obchodnika.
4. Zasilka prisla prez DPD na dobirku a uvnitr byl hned formular na vraceni zbozi, protoze oni poslaly nejaky levny krem Titanium. Takze oni pracuji tak, ze zakaznik musi vratit zbozi a pak oni vrateji polovicnu cenu nebo vubec nic.
Prosim zjistit podvodnika ktera sedi v Cesku a spolupracuje s nejakou firmou Stanley Trading LTD.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, může spotřebitel věc reklamovat. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravou věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.
Jelikož smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Pokud se spotřebitel domnívá, že se jedná o podvodný e-shop, může podat trestní oznámení na Policii České republiky či na Státní zastupitelství. Ačkoliv pro spáchání trestného činu musí být spáchána škoda ve výši nejméně 5000 Kč, platí dle trestního řádu, že výše škod se sčítá za každý trestný čin, co by podnikatel spáchal. V rámci trestního stíhání by mohl poškozený uplatnit nárok na vrácení předmětné částky v rámci adhezního řízení.
Před nákupem prostřednictvím neznámého e-shopu doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na tomto webu zjistíte, kdo je provozovatelem webu, na kterém funguje e-shop a další informace, která Vám mohou pomoci při rozhodování, zda u prodávajícího nakoupit.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.