Počet nahlášených stížností: | 722 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 20 |
Dobrý den,
koupil jsem od vás dvoje hodinky Chytré hodinky Premium Elegant l, ale součástí balení není český návod.
Prosím o zaslání českého návodu na použití hodinek, jak to určuje obchodní zákoník.
Stačí poslat na můj email
Děkuji
Tomáš Laštovička
Hlávkova 262/7
Praha 5
155 00
Chytré hodinky Premium Elegant 1
Zaslání českého návodu na můj email.
|
Tweet |
Prodávající je povinen řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaných výrobků, o způsobu použití a údržby výrobku a o nebezpečí, které vyplývá z jeho nesprávného použití nebo údržby. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu výrobku, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu v českém jazyce a aby byly srozumitelné. Této povinnosti se nemůže prodávající zprostit poukazem na skutečnost, že mu potřebné nebo správné informace neposkytl výrobce, dovozce nebo dodavatel. Tyto povinnosti se však nevztahují na případy, kdy se jedná o zřejmé nebo obecně známé skutečnosti.
Dozor nad dodržováním povinností stanovených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Za porušení informační povinnosti hrozí prodávajícímu pokuta za správní delikt a to až do výše 1 000 000,- Kč. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že porušil některou ze svých povinností, má možnost obrátit se s podnětem na Českou obchodní inspekci. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat na www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Návod v českom jazyku je súčasťou balenia. V prípade, ak jeho súčasťou nebol, sa zákazníkovi ospravedlňujeme. Návod je prístupný v elektronickej forme na http://www.hs-plus.com/cz/
Prípadne nás kontaktujte na info@vigoshop.sk a zašleme e-mailom.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.