Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:722
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:20
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#25278Chybí překlad návodu do českého jazyka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.08.2018, před 6 lety

Tomáš Laštovička

Znění stížnosti

Dobrý den,

koupil jsem od vás dvoje hodinky Chytré hodinky Premium Elegant l, ale součástí balení není český návod.
Prosím o zaslání českého návodu na použití hodinek, jak to určuje obchodní zákoník.
Stačí poslat na můj email
Děkuji

Tomáš Laštovička
Hlávkova 262/7
Praha 5
155 00


Produkt

Chytré hodinky Premium Elegant 1


Požadované řešení

Zaslání českého návodu na můj email.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2018 13:24, před 6 lety

Prodávající je povinen řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaných výrobků, o způsobu použití a údržby výrobku a o nebezpečí, které vyplývá z jeho nesprávného použití nebo údržby. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu výrobku, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu v českém jazyce a aby byly srozumitelné. Této povinnosti se nemůže prodávající zprostit poukazem na skutečnost, že mu potřebné nebo správné informace neposkytl výrobce, dovozce nebo dodavatel. Tyto povinnosti se však nevztahují na případy, kdy se jedná o zřejmé nebo obecně známé skutečnosti.

Dozor nad dodržováním povinností stanovených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Za porušení informační povinnosti hrozí prodávajícímu pokuta za správní delikt a to až do výše 1 000 000,- Kč. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že porušil některou ze svých povinností, má možnost obrátit se s podnětem na Českou obchodní inspekci. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat na www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.8.2018 08:35, před 6 lety

Návod v českom jazyku je súčasťou balenia. V prípade, ak jeho súčasťou nebol, sa zákazníkovi ospravedlňujeme. Návod je prístupný v elektronickej forme na http://www.hs-plus.com/cz/

Prípadne nás kontaktujte na info@vigoshop.sk a zašleme e-mailom.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2018 07:19, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.10.2018 23:22, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.