Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 17.2.2014 jsem objednala a zaplatila kartou zboží u tohoto e-shopu. Tentýž den jsem obdržela potvrzení objednávky.
1.3.2014 jsem zaslala emailem dotaz, kdy bude zboží zasláno. Odpověď jsem neobdržela. Dne 4.3. jsem podala dotaz opětovně. Dostala jsem odpověď tentýž den, že zboží jim došlo na sklad teprve
teď a že následný den, t.j. 5.3. zboží posílají na mou adresu.
11.3. jsem poslala email, že odstupuji od smlouvy, jelikož jsem dosud zboží nedostala. Opět nikdo nereagoval. Zboží bylo zaplaceno kartou v částce 285,- Kč přes PayU. Platba potvrzena emailem.Nelíbí se mi jednání e-shopu. Prosím o radu, jak postupovat dále.
Děkuji
11/TMA4 Toppik vlákna Barva: Tmavohnědá, Velikost: Cestovní balení 2,5g - 7 aplikací
Vrácení fin. částky. V tento obchod jsem ztratila důvěru
|
Tweet |
V případě, že je cena hrazena předem a je stanoven termín či lhůta pro dodání, ocitá se prodejce nedodržením této lhůty v prodlení. V případě, že byl prodejce kupujícím vyzván k plnění a byla mu stanovena dodatečná lhůta dle § 1978 občanského zákoníku a zboží nebylo ani tak dodáno, má kupující právo na odstoupení od smlouvy.
Společnost WANEANTA s.r.o. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.