Společnost


DER Touristik CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:238
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#25280Reklamace, chyběl delegát

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 23 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.08.2018, před 6 lety

Eva Glasowová

Znění stížnosti

Dobrý den,
Rád bych zveřejnil způsoby a přístup cestovní kanceláře Eximtours k reklamaci zájezdu.
Nedoporučuji cestovní kancelář exim tours - ALEGRO, jelikož jsme měli s mým nezletilým synem ve smlouvě přislíbeného delegáta, žádný se v Chorvatsku po celou dobu pobytu NEOBJEVIL. V den příjezdu do Chorvtaska jsem volala opět paní do cestovní agentury, která mi lhala a mou opětovnou žádost, kde je delegát, ignorovala apod. Měla jsem v Chorvatsku aj týž den úraz hlavy, tedy silný otřes mozku a nebyl nikde nikdo, kdo by mi pomohl nasměrovat se do nemocnice za doktorem. Zvracela jsem a měla velké bolesti hlavy. Můsel mi tedxy můj nezletilý syn zavoalt taxíka, abych se tam měla s ním, jak dopravit. Napsala jsem tedy stížnost i na její cestovní agenturu Alegro. Je studená bez empatie, falešná, ulhaná.. naslibuje hory doly a skutek utek. Je nepříjemná na zákazníky, kteří si vybírají dovolenou, dle jejich možností a né, dle ji samé.

Paní z cestovní agentury mi opět lhala, že jsem ji vůbec nevolala ač jsem ji zoufale prosila několikrát. Lže mi po telefonu, lže mi do emailu. Už jsem z ni opravdu zoufalá.. musela jsem si zavolat na infolinku do výpisu telefoních kontaktů, kam jsem po celou dobu volala, abych ji dosvědčila, že mám pravdu a mluvila jsem s ní, ale stále mi to zapírá a zapírá... čím více lidí si na ni stěžuje. Nevrací platby, nekomunikuje pravdivě, ohání se nad lidmi, kteří nemohou zaplatit více ne dovolenou, že jsou to socky atd. samozřejmě, že hned jak mi přijde výpis volání z Chorvatska, doložím, jak se věci skutečně mají. Tohle se nesmí dít, paní je psychicky nemocná a stále nám lže už jsme z ni zoufalí a nevíme, kam se dále obrátit. Neomlouvá se.. nic jen se z toho snaží vykroutit lží. Děkuji za přečtení a vyřízení mé žádosti. S pozdravem Glasowová Eva.


Požadované řešení

Ráda bych chtěla úhradu a omluvu za neposkytnutí delegáta po celou dobu pobytu v Chorvatsku, kde jsem byla jen s mým nezletilým synem, který musel zastoupit delegáta a vyřídit mi všechno, co se týče mého úrazu hlavy /otřesu mozku/ v Chorvatsku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2018 14:12, před 6 lety

Cestovní agentura pouze zprostředkovává, tedy přeprodává zájezdy cestovních kanceláří. V případě jakýchkoliv problémů se zájezdem (reklamace) se musí spotřebitel obrátit přímo na cestovní kancelář, která je uvedena ve smlouvě.

Neměl-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitele ujistil nebo které spotřebitel vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, měl pořadatel zajistit nápravu, pokud by si nevyžádala neúměrné náklady.

Měl-li zájezd vadu a vytkl-li ji spotřebitel bez zbytečného odkladu, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady. Existenci vad je nutné doložit. Nevytkl-li zákazník vadu zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, soud mu právo na slevu z ceny nepřizná, jestliže pořadatel namítne, že spotřebitel své právo neuplatnil ani do jednoho měsíce od skončení zájezdu ani u něho, ani u osoby, která uzavření smlouvy zprostředkovala.

Pokud pořadatel zájezdu porušil některou ze svých povinností, může spotřebitel také požadovat úhrady škody za újmu za narušení dovolené, zejména byl-li zájezd zmařen nebo podstatně zkrácen. Pořadatel odpovídá spotřebiteli za splnění povinností ze smlouvy bez zřetele na to, zda v rámci zájezdu poskytují jednotlivé služby cestovního ruchu jiné osoby.

Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese https://www.dtest.cz/clanek-4407/pravo-problemy-se-zajezdy.

Nebude-li spotřebitel s reklamací úspěšný, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů pří České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2018 20:52, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.