Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#25284Neoprávněně naúčtovaný další poplatek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
01.08.2018, před 6 lety

Pavel Relich

Znění stížnosti

Dobrý den,
dnes došel mail od této společnosti, že ke dni 27.7.2018 bylo prodlouženo členství a dlužím jim částku 2674 Kč. Přitom jsem dne 29.1.2018 poslal jejich výpověď na ukončení členství na jejich zakaznickyservis@be2.cz a dne 31.1.2018 mě byl doručen mail potvrzení výpovědi, Premium členství bude ukončeno dne 27.4.2018 a že moje premium členství nebude po uvedeném datu obnoveno a nebudou požadovat žádné platby. A přitom mi dneska dojde tento mail! A to jsem jim tam zbytečně už dal ty peníze co požadovali. a pak jsem raději zrušil kartu.

Děkuji moc za odpověď s pozdravem Relich


Produkt

seznamka Be2 C-Date


Požadované řešení

Ať už mě neotravují a nejlépe vrátit zpětně peníze co mě vlastně ukradli


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2018 11:07, před 6 lety

Pokud spotřebitel podal výpověď, která by potvrzena společností, závazek byl ukončen ke dni účinnosti této výpovědi. Od tohoto dne společnost také nesmí žádat žádné peněžní prostředky, neboť smluvní vztah byl ukončen.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.8.2018 14:05, před 6 lety

ID: 168366337


Dobrý den,

Vaše Prémiové členství na www.be2.cz bylo ke dni 31.01.2018 vypovězené, nebylo již prodloužené a nebyla Vám v rámci něj zaslaná žádná Upomínka.

V případě, že Vám byla uvedená Upomínka zaslaná od jiné společnosti ('seznamky'), kontaktujte prosím přímo je,

děkujeme Vám za pochopení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.8.2018 14:35, před 6 lety


Pavel Relich

Tak proč mi od vaší společnosti došel teďka e-mail v tomhle znění???

Vážený pane Pavel Relich,

ke dni 27.7.2018 bylo Vaše 6-měsíců VIP členství (původně na stránce www.c-date.cz uhrazené ke dni 27.12.2017 s použitím emailové adresy relich.p@seznam.cz), automaticky obnovené.
Uvedené prodloužení bylo realizované v souladu s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami, s kterými jste souhlasili.

Zajišťovatel platebních služeb nás informoval, že nebyl k datu 27.7.2018 schopný na náš účet připsat Váš členský poplatek.

Nyní je vůči Vám evidován dluh ve výši členského poplatku: 2 394,00 CZK, navýšený o manipulační poplatky ve výši 280,00 CZK.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.8.2018 15:05, před 6 lety

ID: 168366337


Dobrý den,

viz prosím přeposlaný text: ''..... na stránce www.c-date.cz...'', tj. nikoliv www.be2.cz,

děkujeme Vám za pochopení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.8.2018 16:21, před 6 lety


Pavel Relich

Takže jestli to chápu správně když jsem se registroval u vás Be2 tak jste mě automaticky vytvořily účet u vaší dceřiné společnosti bez mého vědomí?!!! Protože C-Date je stejná firma jednoho majitele a to vašeho!!! Když jsem k vám posílal výpověď tak jsem ji vypisoval na formulář, který jsem dostal od vás (viz. příloha) a tam je přímo v nátisku firma C-DATE i její adresa (úplně stejná jak máte vy). Takže jste tuplovaná banda podvodníků, která neoprávněně dvojí účty, nebo co to vlastně dělá, aby z lidí vytáhla zbytečně co nejvíc peněz. Účet jsem si vytvořil u Be2 a tam jsem ho taky rušil a byl zrušen u žádné C-DATE vaší druhé společnosti jsem si další účet netvořil. Takže postupuji k vyššímu levelu a to je řešení mimosoudních sporů na evropskyspotrebitel.cz!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.8.2018 17:00, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.8.2018 14:07, před 6 lety

ID: 168366337


Dobrý den,

nikoliv - veškeré uživatelské profily na naší stránce jsou vytvořené přímo samotnými uživateli.

V případě jakýchkoli dotazů, souvisejících s profilem na www-c-date.cz, prosím kontaktujte přímo C-date,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.8.2018 15:17, před 6 lety


Pavel Relich

Ano jako uživatel jsem si udělal profil na Be2, ale ne profil c-date! Vše jsem řádně zrušil! Tak mě tedy vysvětlete jak je tedy možné si přes vás vytvořit účet c-date, když tu firmu vlastně vůbec neznáte???!!!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.8.2018 11:26, před 6 lety

ID: 168366337


Dobrý den,

účet na stránce www.c-date.cz nelze vytvořit prostřednictvím stránky www.be2.cz.

V případě jakýchkoli dotazů, souvisejících s profilem na www-c-date.cz, prosím kontaktujte přímo C-date,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.9.2018 19:13, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
9.9.2018 19:34, před 6 lety


Pavel Relich

Hodnocení:

Komentář: Zřejmě nebýt Dtestu, tak by se to nevyřešilo. Kdybych na této stránce do případu propojení obou společností nevrtal tak se to nevyřeší. Z druhé dceřiné společnosti jsem najednou dostal tento mail: Vám š případ byl opětovně prošetřen a s ohledem na bližší šetření byl tento z naší strany – definitivně uzavřen. Takže z ničeho nic uzavřeno.