Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 13.7.2018 mi zemřela partnerka. Objednaná pohřební služba Beneš byla informována, že pohřeb se nebude konat v místě úmrtí ale dle místa trvalého bydliště zemřelé. Nic mi neřekli a nechali mě podepsat doklad o převozu. Bohužel v tak těžké situaci pro mě jsem nepostřehl, že budu platit 2300,- Kč za to, že pohřeb nebudou organizovat. Píši to hlavně o to varovat ostatní před nekorektním podnikání této firmy. Po telefonickém rozhovoru s firmou řekli, že dříve byl poplatek vyšší.
Ideální by bylo vrácení 2300,- Kč za práci kterou neodvedli. Také by bylo dobré informovat veřejnost o praktikách této firmy. Pracovník pohřební služby v Českých Budějovicích která zařizovala obřad řekl, že za 30 let své praxe se s takovým způsobem podnikání nesetkal.
|
Tweet |
Poskytovatel služby je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit (například prostřednictvím ceníku). Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.