Společnost


Tennis-Point GmbH

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#25288Vratenie platby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
01.08.2018, před 6 lety

Katarína Vršanská

Znění stížnosti

Do dnesneho dna mi neboli zaslane peniaze za vrateny tovar z objednavky #4382879 na www.tennis-point.sk. Tovar som zasielala dna 4.7.2018. Pri vrateni som postupovala v zmysle pokynov na navratke.

Na moje e-mailove dotazy nikto nereaguje. Kontaktovala som info@tennis-point.sk, info@tennis-point.cz ako aj priamo cez kontaktny formular na stranke - po slovensky a anglicky. Telefonicka podpora je len automat v nemcine, ja hovorim po anglicky.
Potvrdenie o odoslani tovaru postou mam. Vobec neviem ako a s kym mozem komunikovat ohladom preukazania vratenia tovaru a penazi.


Produkt

Bar code 4059805657847, Stella McCartney Barricade Šaty Dámy - Černá, Tmavě Šedá S 1 does not fit 119,90 € Sum 119,90 €


Požadované řešení

Ziadam o vratenie penazi


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.8.2018 12:10, před 6 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2018 22:05, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.