Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Pěkný podvečer, v sobotu jsem si objednala balík který mi měl přijít za 2 pracovní dny, tudíž v úterý, zaplatila jsem si za dobírku a balík do ruky, celkově jsem za doručení a platbu zaplatila kolem 100 korun českých. Jak jsem předpokládala balík měl opravdu přijít v úterý, ten den ráno jsem dostala SMS s tím že zásilka mi přijde mezi 15-17 hodinou, ačkoliv jsem předpokládala doručení zásilky, netušila jsem že mi má balík přijít takto pozdě, takže jsem musela zrušit všechny plány a celý den čekat na balík. Ovšem mi krátce po 17. hodině přišel E-mail že doručení mé zásilky nebylo úspěšné, snažila jsem se pana Brože kontaktovat, ale marně. Následující den mi ráno přišla SMS s tím že mi balík doručí mezi 16-18 hodinou, poté jsem se s panem doručovatelem konečně spojila, domluvily jsme se, že se mi balík dnes pokusí doručit domů, jelikož zítra doma nebudu a s doručením zásilky spěchám, takže jsem opět celý den čekala na to, až mi přijde balík. Ovšem že mi balík nepřišel ,zato mi přišla SMS že si mám jít vyzvednout balík do zásilkovny, takže jsem si zaplatila ze doručení které se ani nekonalo?! To jsem si mohla poslat balík na poštu a vyšlo by mi to stejně, dokonce i líp. Takže jsem si zaplatila 100 korun za službu která nebyla splněna. Tímto mně služba PPL velmi zklamala, a už si přes ní nic neobjednám. Nejsem jediná z mého okolí s podobným případem.
Lepší doručování, dodržování požadavků
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.