Společnost


Zooplus AG

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#25292Uznaná reklamace, ale nasledné zamtnutí reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
01.08.2018, před 6 lety

Zuzana Kafková

Znění stížnosti

Dobrý den,
Koupila jsem u této společnosti škrabadlo jedno z těch vyších a nějakým způsobem se v době mé nepřitomnosti vyrval válec a neudržel váhu mé kočky. Reklamaci jsem podala 10.7. 2017 a dostala jsem po urgencích email až 1.9. 2017 email, že mám zboží vrátit a po navrácení poškozeného zboží mi bude vrácena celá částka na účt, ale boužel, jsem už neměla čas to řešit a jezdila jsem zahraničně mimo čr ( jelikož reklamacea vrácení zboží požadovalo minimálně dva dny v čr, což nebylo z mé strany reálné uskutečnit. Jelikož teď nepracuji, mám čas řešit reklamaci a znovu jsem kontaktovala zoohit nabídli mi pouze navracení 30%.
Přeji si, aby jak původně uznali, vrátili plnou výši.


Produkt

škrabadlo perníková chalupka


Požadované řešení

Vracení plné výše, jak bylo původně sjednáno


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2018 12:46, před 6 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, může spotřebitelka věc reklamovat. Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat nápravu opravou věci nebo dodáním nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka požadovat přiměřenou slevu. Pokud spotřebitelce vzniklo právo od smlouvy odstoupit a ta svého práva využila, je společnost povinna volbu spotřebitelky respektovat.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace ve smírném řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2018 21:54, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.