Počet nahlášených stížností: | 146 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Věra Trefancová
Znění stížnosti
Objednávala jsem šaty za 699 Kč (č. objednávky 2018002033), které mi ale neseděly, tak jsem je obratem vrátila a 11. 6. odstoupila od smlouvy. Firma 18. 6. vystavila dobropis č. 180400424, kde si určila splatnost 2. 7. Do dneška ale peníze na účtu nejsou. Vzhledem k tomu, že na maily a telefonáty firma nereaguje zkouším to touto cestou.
171-1 Šaty Numoco s vázaný na krku a dlouhými rukávy světlá
Vrácení peněz na účet.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Peníze byly vráceny klientovi podle její žádosti, Moc se omlouvame za komplikace.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Firma reagovala do 14dnů, ihned se omluvila a peníze zaslala na účet. Bez dTestu se obávám, že bych peníze už nikdy neviděla.