Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#25298Radošov referenční číslo...0778523703

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce

Detail stížnosti

Publikováno
02.08.2018, před 6 lety

Marie Klasova

Znění stížnosti

Dobrý den několik let jsme u O2 máme televizy a internet ale slabý signál když se připojím na pc .seká se to když je špatné počasí kostičkuje obraz seká bylo nám slíbeno že v Karlovích Varech postaví stožár zesílení a kolik let se nic neděje i když volám nebo píši tak mě odpoví signál máte ano necelí 2 giga s pozdila jsem se s placením hned mě urgovali jakmile nezaplatím zaplatím penále atd....to sploečnost umí vyhrožovat a brát peníze ale udělat něco pro zákázníka tak nic to je sploečnost O2natolik neslušná že se nesnaží nic řešit ano mát sepsanou smlouvu a tak se nic neděje jeto opravdu hodně smutné a věřte dochází nám trpělivost a předat to společnosti DAS jinak to nevidím doufám že se budete snažit a řešit mého požadavku jsme v chatové oblasti Radošov 141E jinak děkuji Klasová Marie


Produkt

O2 353941461


Požadované řešení

špatnej signál pomalej internet a nic se stím nedělá Karlovy Vary Radošov 141Echatová oblast


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.8.2018 10:26, před 6 lety

Každý telefonní operátor by měl být schopen podat před uzavřením smlouvy informace o jeho aktuálním pokrytí. Pokud tyto informace neodpovídají skutečnosti, může spotřebitel podat podnět na Český telekomunikační úřad a zároveň buď žádat přiměřenou slevu služby nebo od smlouvy zcela odstoupit. Jestliže ke zhoršení signálu došlo až v průběhu smluvního vztahu v důsledku objektivních okolností (např. nová zástavba, výškové budovy), tak operátor za zhoršení kvality služeb neodpovídá.

Vzhledem k tomu, že s ohledem na fyzikální a geomorfologické faktory není možné zaručit dostupnost signálu vždy a všude, považuje Český telekomunikační úřad za férové, kdyby operátor umožnil účastníkovi ukončení smlouvy bez sankce, pokud došlo ke zhoršení pokrytí daného území z důvodů výhradně na straně operátora.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.8.2018 14:07, před 6 lety

Dobrý den,

na Vaší přípojce máte aktuálně nastaven tarif Start, kde je rychlost maximálně 2 Mb/s. To může zapříčinit pomalé načítání stránek, případně sekání O2 TV. Zároveň je na lince k dispozici připojení, kde je rychlost až 20 Mb/s. Cena je 499 Kč měsíčně. Pokud byste měla zájem o zrychlení, napište nám, prosím, přes o2guru.cz/guru - rádi vše blíže prověříme.
Co se týče faktur, tak jsem je prošel a za poslední rok nebyla žádná upomínka účtována.

S pozdravem
Petr Mišurec, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.8.2018 15:15, před 6 lety


Marie Klasova

Dobrý den špatný signál a pomalý internet máme od začátku smlouvy ,řekli nám bude se dělat zesílení stavět stožár a bude lepší signál .když prší nebo je vítr televize nejde nebo je rozmazaný obraz,pokud pracujeme na PC jde internet pomalu ,byli jsme na pobočce pustili silnější rychlost ale nešlo to vůbec ani televize ani PC tak to museli dát spátky a řekli nám že jsme daleko od ustředny ,že musí postavit stožár a máme být trpěliví ,,,,tak čekám opravdu dlouho a nic se neděje faktury uhrazuji pokaždý a včas máme i mobilní telefony celá rodina u O2 nedivte se nám že nám to štve a že se bráníme tak hold to budem muset napsat na český telekomunikační uřad Děkuji Klasova

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.8.2018 11:59, před 6 lety

Dobrý den,

v posledních letech jsem nedohledal, co se týče linky 353941461, požadavek na změnu tarifu, tudíž zrychlení služby. Jak jsem říkal, na lince je možné mít až desetinásobnou rychlost (až 20 Mb/s místo stávajícího maxima 2 Mb/s). Stačí, když nám napíšete přes o2guru.cz/guru a na dalším řešení se domluvíme. Díky.

S pozdravem
Petr Mišurec, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.8.2018 10:02, před 6 lety


Marie Klasova

Dobrý den nemohli jste dohledat ,nikdy jsme si nestěžovali vždy když jsem přišla do prodejny nebo volala operátora tak jsme to řešili ale vždy to vyšlo na mrtví bod to co mi píšete že na lince máme aš 20mg je opravdu nerealizované jsme chatařská oblast Radošov 141/E pokud možno můžeme se spojit telefonem díky Marie Klasova

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.8.2018 12:22, před 6 lety

Dobrý den,

jak říkám, rychlejší připojení by u Vás mělo být dostupné, přičemž v posledních letech nebyla ani zadána objednávka na zrychlení - kdyby na místě byly nějaké technické potíže, je to možné zjistit po zadání objednávky. S operátorem je samozřejmě možno se spojit - číslo na linku je 800 02 02 02. Případně nám napište přes o2guru.cz/guru a můžeme to dořešit on-line. Díky.

S pozdravem
Petr Mišurec, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.8.2018 08:11, před 6 lety


Marie Klasova

Pane asi nic o tom nevíte na O2 volám a jak operátor mi řekne strpení jste daleko od ustředny ,včera 8.8.2017jsem byla opět na prodejně O2 nešli mobilní telefony od rána volala jsem třikrát a nikdo nic nevěděl řekli mi že je vše v pořádku není a nebylo když jsem přijela na prodejnu tak vyřizovali nakonec uznali že to opravdu nejde a je někde chyba ...takže je vidět že mi dva nic nevyřídíme psaním ale opravdu řešit na telekomunikační uřad a podat tam stížnost najdete si mapu pokrytí Radošov 141/E je to chatová oblast 2 není to obec Kyselka ikdyž pod ně patříme a bydlíme tu trvale Klasova

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.8.2018 16:52, před 6 lety

Dobrý den,

tímto způsobem se opravdu nikam neposuneme. Na přípojce 353941461 je skutečně dostupná až desetinásobná rychlost - prověřeno. Pokud budete chtít bližší info, případně zajistit zrychlení, napište nám přes mnou zaslaný odkaz. Děkuji.

S pozdravem
Petr Mišurec, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.8.2018 20:49, před 6 lety


Marie Klasova

Dobrý den zeptám se když říkáte že se dá zrychlit internet aby mě šel rychle Pc a dobře televize ano pokud to zase spadne a nic nepůjde tak to dáte zase na zpět tak aby to běželo samozřejmě budu moc ráda aby vše bylo v pořádku a ted za jakou cenu a kolik měsíčně budeme platit ale opravdu aby vše běželo nedivte se už to tady jednou taky zkoušeli a vše padlo nešlo to tak se mi nedivte že tak reaguji to nic není proti Vám děkuji Klasova

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.8.2018 13:19, před 6 lety

Dobrý den,

ano, zrychlení je možné. Podrobnosti o možnostech zrychlení Vám nebudu psát zde, dTest k tomu není určen - pošlete nám přes o2guru.cz/guru žádost s tím, že máte o zrychlení zájem a do zprávy doplňte i referenční číslo, které najdete na každém vyúčtování. Následně vám pošleme veškeré podrobnosti včetně cenové kalkulace.

S pozdravem
Petr Mišurec, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.8.2018 09:03, před 6 lety


Marie Klasova

Dobrý den dnes mi volali s O2 že spouští zrychlení internet abych to schválila dala jsem souhlas dali mi i číslo kdyby to nešlo kam mám volat tak jsem zvědavá jestli to půjde a opravdu budu moc ráda jinak vám moc děkuji za vaší snahu velice si toho vážím ,musela jsem to napsat aby jste věděl přeji vám a celému týmu pěkný den Marie Klasova

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.8.2018 13:42, před 6 lety

Dobrý den,

tak vidíte:-) Kdyby cokoli, zavolejte na číslo 800 02 02 02, případně nám napište přes o2guru.cz/guru. Díky.

S pozdravem
Petr Mišurec, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.9.2018 09:45, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.9.2018 17:54, před 6 lety


Marie Klasova

Dobrý den docela se to zlepšilo jak jste mi umožnili silnější internet ,,,je pravda že se ted často seká televize pak se rozběhne zatím to necháme tak jak to je a uvidíme dál je pravda že když O2 že tu je problém tak měli by upravit i cenu ...jinak Vám přeji pěkný den a vše považuji za vyřízení Děkuji Marie Klasová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.9.2018 11:16, před 6 lety

Dobrý den,

jsem rád, že zrychlení internetu pomohlo. Co se týče sekání televize, tak ohledně toho se, prosím, obraťte přímo na techniky - online přes techzona.cz/chat, případně telefonicky po zvolení volby č. 4 na čísle 800 02 02 02. To jsou nicméně již věci technického rázu, k jejichž řešení dTest neslouží. Stížnost zde považujeme tedy za uzavřenou.

S pozdravem
Petr Mišurec, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.9.2018 12:07, před 6 lety


Marie Klasova

Dobrý den ano dám vědět technikům děkuji Klasova

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2018 09:22, před 6 lety

Na základě výše uvedených informací stížnost uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.