Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#25302Nedoručení zásilek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

14 minut 29 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
02.08.2018, před 6 lety

Blanka Rybářová

Znění stížnosti

dnes jsem měla ve schránce výzvu k vyzvednutí zásilky a jelikož jsem od rána doma a nikdo nezazvonil ,že mi nese zásilku tak to mě tak vytočilo ,že jsem zavolala na poštu v Černé v Pošumaví a řekla jsem to paní/ta je velice ochotná/ , no a když už jsem s ní mluvila tak jsem se jí zeptala, jestli nemám náhodou na poště nějaký dopis ,že mi má přijít dopis z Prahy OSSZ.a ona mi řekla že ten dopis je už od minulého týdne na poště.no to není možné ,nikdo se mi nesnažil dopis doručit a ani mi dát na vědomí že je ten dopis tam.ještě jsem řekla paní že přítel si nechal přeposlat dopis na adresu do Černé v Pošumaví 32 a dopis nepřišel a ona mi řekla jo že si vzpomíná že tam dopis byl ,ale že si ho nevyzvedl.jak si ho mohl vyzvednout když mu to nikdo nedal vědět.jsem velice zklamaná vašimi službami.hlavně že neustále zdražujete vaše služby a každý doručuje něco jiného a jezdí autem sem tam.Dříve chodila pošťačka jedna a pěšky nebo na kole a posílali se dopisy a pohledy a nosila důchody a vše bylo v pořadku.a dnes to je katastrofa vaše služby.doufám že se to již nebude opakovat .Děkuji Rybářová


Produkt

BA0311288731X


Požadované řešení

Domluva na poště v Horní Plané aby doručovatel pan Filip Miroslav a ostatní vykonavali svou práci
řádně.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.8.2018 12:25, před 6 lety

Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.