Společnost


Together Networks Limited

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#25306Neřešitelné zrušení účtu na webové seznamce BeNaughty

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.08.2018, před 6 lety

Radek Rieger

Znění stížnosti

Dobrý den,
Ve středu 1.8.2018 jsem se zaregistroval na online seznamku BeNaughty. Vytvoření účtu proběhlo snadno, ale nepřišel mi žádný potvrzovací email o registraci. Kvůli mé ochotě se s někým seznámit jsem byl ochoten zaplatit zkušebné prémiové členství na tři dny za 1,73 dolaru. Velice brzy jsem ale zjistil, že je na stránce něco špatně. Kontakty neodpovídají na mé zprávy. Proto jsem se ve čtvrtek 2.8.2018 rozhodl členství zrušit a zrušit účet, avšak zde jsem se dostal k dalšímu problému. Na email nedošel ani jeden z potřebných emailů o autorizaci účtu, ani email s kódem na zrušení členství. V mobilní verzi webu nenabízí stránka zrušit účet, a v počítačové verzi stránky se nedostanu přes vyskakovací okno, kde žádají autorizační kód, který mi zaslali na email. Email mám ale úplně prázdný, včetně zkontrolovaného spamu. Proto jsem se rozhodl jim napsat email se žádostí o odstoupení od smlouvy, zrušení předplatného a zrušení svého účtu. Email jsem napsal na jimi napsaný emailový kontakt (support@benaughty.com) v anglickém i českém jazyce. Na email mi nepřišlo žádné potvrzení, ani odpověď. Tak jsem zašel dál a zavolal na telefonní číslo (+420 228 885 029). Po minutě a půl čekání se mi ozvala anglicky mluvící žena. Sdělil jsem jí kdo jsem, své ID účtu (547352824), svůj nick (Fesgar) i svůj email (Corpy@centrum.cz), na který mám účet registrovaný. Rozhovor byl snadný do doby, než jsem jí požádal o zrušení svého účtu. Poté vykoktala něco pro mě nesrozumitelného a hovor bez rozloučení ukončila.


Produkt

Zrušení předplatného a zrušení svého účtu na BeNaughty.


Požadované řešení

Jsem ochoten tuto situaci řešit mimosoudní cestou, pokud ale nebude jiná možnost a řešení, půjdu s tímto problémem na Policii. Hovor mám nahraný, email uložený.
Nejde mi o navrácení peněz, ale o to, abych mohl účet zrušit a v budoucnu se mi samovolně nestrhávaly peníze z konta (kvůli mé hlouposti, že jsem vyplnil údaje ke kartě k platbě).
Mockrát Vám děkuji předem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2018 09:34, před 6 lety

I přesto, že provozovatelem internetového obchodu je zahraniční subjekt, budou se právní vztahy založené kupní smlouvou řídit českým právním řádem, neboť podnikatelská činnost je zaměřena na české spotřebitele (nabídka k uzavření smlouvy je činěna v českém jazyce).

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: support@benaughty.com, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2018 13:32, před 6 lety

Spotřebitel nás informoval, že se mu podařilo zrušit prodlužování členství. Proto na něj přeřazujeme stížnost, a pokud se ukáže, že je skutečně vše v pořádku, žádáme jej o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.8.2018 13:56, před 6 lety


Radek Rieger

Dobrý den,
Dne 2.8.2018 se mi podařilo autorizovat profil na jiný email, než který jsem uváděl při registraci účtu. Poté mi ihned obratem zaslali i kód ke zrušení předplatného svého "VIP účtu", kdy mělo dojít 4.8.2018 k jeho prodloužení na měsíční předplatné za cca 562 Kč. Dostal jsem potvrzovací email o zrušení tohoto předplatného, avšak dnes 6.8.2018 se mi tato platba objevila v bance. I přesto, že mám účet i předplatné zrušené.
Píšu další email společnosti, abych zjistil, proč mi strhli platbu za předplatné, které je již zrušené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.8.2018 10:37, před 6 lety

Stížnost tedy přeřazujeme zpět na spotřebitele, aby případně mohl doplnit informace o vývoji případu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.9.2018 11:46, před 6 lety


Radek Rieger

Hodnocení:

Komentář: Společnost BeNaughty přestala komunikovat, veškeré mé požadavky nesplnila.