Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:381
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#25307Zřejmě nedorozumění - kredity na Hell spy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

24 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.08.2018, před 6 lety

Naďa Vojtková

Znění stížnosti

Dobrý den.
Dne 24.7. a 29.7.2018 jsem na čísle viz níže poslala žádost a tím potvrdila zakoupení 2x 14000MB na stahování. Dnes je 2.8.2018, kredity nemohou být zcela vyčerpány a přesto se nemohu nadaný kód viz níže dostat.

Prosím o zjištění problému.
MT: viz níže

S pozdravem a díky N.V.


Požadované řešení

Vysvětlit proč nemohu využít telefonicky objednané krredity. Část jich využita byla, ale ne celá. Prosím, prověřte a umožněte využít zbytek kreditů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2018 12:05, před 6 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci přímo u poskytovatele služby.

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.