Počet nahlášených stížností: | 381 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den.
Dne 24.7. a 29.7.2018 jsem na čísle viz níže poslala žádost a tím potvrdila zakoupení 2x 14000MB na stahování. Dnes je 2.8.2018, kredity nemohou být zcela vyčerpány a přesto se nemohu nadaný kód viz níže dostat.
Prosím o zjištění problému.
MT: viz níže
S pozdravem a díky N.V.
Vysvětlit proč nemohu využít telefonicky objednané krredity. Část jich využita byla, ale ne celá. Prosím, prověřte a umožněte využít zbytek kreditů.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci přímo u poskytovatele služby.
Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.