Společnost


One Selling LTD

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0

#2531Úhrada nákladů spojených s reklamací

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 rok 8 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
16.03.2014, před 11 lety

Kajgr Radomil

Znění stížnosti

Zakoupený mobil v červenci roku 2013 jsem odeslal do opravny v Polsku po vrácení opraveného mobilu jsem požádal prodejce o vrácení nákladů spojených s reklamací ve výší 424kč, které jsem doložil v e-mailech doklady o zaplacení.


Produkt

Nokia 6700 GOLD


Požadované řešení

Žádám vrácení nákladů, které byly spojeny s reklamací.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2014 12:24, před 11 lety

Dle českého právního řádu má skutečně kupující nárok na proplacení nákladů spojených s reklamací - tedy na i na doložené poštovné. Vzhledem k informacím uvedeným o prodejci, se patrně jedná o obchodníka zaregistrovaného v jiné zemi Evropské unie, tudíž pro efektivnější řešení sporu doporučujeme využít mimosoudního řešení sporů Evropského spotřebitelského centra - http://www.evropskyspotrebitel.cz/moznosti-reseni-sporu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2015 15:35, před 10 lety

Z důvodu nedostupnosti subjektu jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.