Společnost


České aerolinie a.s.

Počet nahlášených stížností:85
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#25312Doplatek za místo v letadle

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

25 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.08.2018, před 6 lety

Dagmar Klimíčková

Znění stížnosti

V lednu tr. jsem si zakoupila 4 ks letenek u společnosti Pelikan.cz z Prahy do Stockholmu, dopravce ČSA, termín odletu 5. 7. 2018, zpět 8. 7. 2018, let 490, 491. Kromě skutečnosti, že let tam i zpět měl více než hodinu zpoždění, opravdový šok jsem zažila ve chvíli, kdy jsem chtěla uskutečnit check-in on line po telefonu na cestu zpět z letiště Arlanda ve Stockholmu do Prahy. Přestože jsem měla řádně zakoupené letenky,nebylo možné check-in provést bez dodatečného poplatku ve výši 500 švédských korun. Podotýkám, že cestuji velmi často, tato situace se mi stala vůbec poprvé. Samozřejmě jsem částku zaplatila, protože bych se pravděpodobně jinak domů nedostala. Domnívám se, že pokud mám řádně zaplacenou letenku, neměla by letecká společnost po mě požadovat platbu navíc, aby pro mě bylo v letadle místo. Jsem přesvědčena o tom, že platba byla požadována neoprávněně, požaduji jednak vysvětlení a jednak vrácení uvedené částky 500 švédských korun.


Produkt

K dispozici mám papírové letenky, boarding pass i doklad o úhradě.


Požadované řešení

Žádám vysvětlení a vrácení dodatečné platby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2018 13:06, před 6 lety

Společnost České aerolinie a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti se mohou spotřebitelé obrátit se svými stížnostmi na oddělení vztahů se zákazníky prostřednictvím elektronického formuláře, který je k dispozici na adrese https://www.csa.cz/cz-cs/kontaktni-formular/. V případě, že spotřebitel již společnost kontaktoval a nebyl spokojen se způsobem, jakým byl jeho požadavek vyřízen, může se s návrhem na mimosoudní řešení sporu obrátit na Českou obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.