Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
posílala jsem své klientce přes z vás zboží ovšem vůbec jste ji nekontaktovaly ani sms ani mobilem. Paní mi dnes psala že vám volala a domluvila se s vámi na pondělí 6.srpna že jí zásilku doručíte..nyní se koukam na sledování zásilky a po druhé je nedoručená ikdyž žádala o jiný termín.
Prosím zavolejte paní a potvrdte termin dorucení na pondělí 6.srpna . Paní na objednávku dost spěcha.. předem děkuji..s pozdravem světlana afifi
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že v daném případě zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.
Bylo by proto třeba, aby reklamaci uplatnit příkazce a trval na jejím řádném vyřízení. Reklamaci je třeba uplatnit písemně podle obchodních podmínek společnosti.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.