Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#25314Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 30 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.08.2018, před 6 lety

Svetlana Afifi

Znění stížnosti

Dobrý den,
posílala jsem své klientce přes z vás zboží ovšem vůbec jste ji nekontaktovaly ani sms ani mobilem. Paní mi dnes psala že vám volala a domluvila se s vámi na pondělí 6.srpna že jí zásilku doručíte..nyní se koukam na sledování zásilky a po druhé je nedoručená ikdyž žádala o jiný termín.


Požadované řešení

Prosím zavolejte paní a potvrdte termin dorucení na pondělí 6.srpna . Paní na objednávku dost spěcha.. předem děkuji..s pozdravem světlana afifi


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2018 08:05, před 6 lety

Vzhledem k tomu, že v daném případě zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.

Bylo by proto třeba, aby reklamaci uplatnit příkazce a trval na jejím řádném vyřízení. Reklamaci je třeba uplatnit písemně podle obchodních podmínek společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2018 09:26, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.