Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
V březnu jsem se bohužel zaregistrovala a zaplatila "jeden zkušební měsíc".Nyní mi v červenci bylo strhnuto 2247Kč za pokračování členství.Bez předchozího "varování" a minipísmenka na jejich Podmínkách považuji čistě za "úmysl s pokusem o poškození klienta ve svůj prospěch" a neberu je tudíž jako ani jako "zákonné".
Inzerci jsem zadala pro svou kamarádku,která se loni stala vdovou,abych jí pomohla v jejím životě se znovu radovat. Ona se tak jako tak neraduje a já jsem zjistila,že jsem "naletěla",tož člověk zdá se, není nikdy dostatečně pozorný a někdy moc rychlý. Bod 1: Zablokovala jsem ihned po zjištění s Českou spořitelnou kartu a ČS nyní bude částku po be2 vymáhat.Samozřejmě, že jsem si již stačila přečíst na netu,že i poté měla be2 snahy po klientech částky vymáhat,popřípadě je dala "vymáhací prima firmě". Bod 2: emailem včera na společnost a dnes ráno na jejich email ochrany...jsem okamžitě žádala ještě "realtivně" slušně, aby mne ihned vyřadili z jejich fajn seznamky. Odpověd: zatím žádná, klasika automat se "3 dny". Bod3: samozřejmě, pokud společnost mou stížnost pozitivně nevyřeší,přidám se k hromadné žalobě.
Okamžité zrušení a vymazání z databáze, stejně jako navrácení neoprávněného strženého poplatku v červenci a v žádném případě další snaha v jakékoli formě o platbu na další "období".
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 162280036
Dobrý den,
dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum be2.
Než uplynulo pár dnů, samozřejmě jsem s BE2 ještě pilně "korespondovala" a dokonce jsem měla na rozdíl od mnoha jiných "potrefených" zdá se, i to štěstí, že nejenže komunikovali, ale i docela "fofrem". Korespondence s nimi viz níže. Poslední reakce je dole. A samozřejmě!! že NADÁLE nesouhlasím s posledním jejich mejlem o dalším pokračování členství na další 3 měsíce, než uplyne pak výpovědní doba a už vůbec ne nevrácením peněz!!! Zdá se, že se svět ve 21.století "zbláznil" a už v něm hrají roli jen prachy. Ostatně, divím se, že přesně na tuhle společnost už se nedomluvily další zde české seznamky, myšleno "seriozní" a nedaly na ně obří žalobu, neb díky jejich "vychytralosti" se právě jim "na druhé straně " sníží počet možných potenciálních klientů, neb mluvím jistě zde za VŠECHNY "potrefené" klienty, když řeknu, že stejně jako já, se již nikdy nebudem snažit o nějakou další jakoukoli "seznamku"! Po tak sladké "zkušenosti" s touto nám to jistě všem stačí, že ano, navždy?! Očekávám tedy další řešení společnosti a pokud nebude tedy zbytí, předám dál případ na Evropského spotřebitele a jak se vyjádřil můj rakouský manžel, už toho má také plné zuby a začne s be2 komunikovat, ovšem tentokráte ještě ostřeji a navíc v německém jazyce, což pro ně samooozřejmě není problém. Ale jo, když se nedá domluvit, tak "popojedeme" dál. Pokud někdo pak shromaždujete na velkou "žalobu", tak se přidávám, samozřejmě. "Osla" už podxruhé dělat nehodlám. Zde myšleno "Oslíčku, otřes se!"
Takže shrnutí: VŠECHNY peníze kromě onoho "jednoho měsíce" zpět a jak jinak, okamžité vymáznutí z vašich "prima super stránek", jež jsou tak jako tak naprosto k ničemu...
IVA H.
Am 3.8.2018 um 9:23 schrieb be2 zákaznický servis:
Dobrý den, děkujeme za Vaši zprávu. Celková cena za prolongované VIP členství byla uvedená na platební stránce před realizací úvodní platební transakce (v příloze viz prosím Screenshot souvisící platební stránky). Uvedená cena je - v porovnání s uvítací cenou - běžnou cenou VIP členství. Je nám líto, pokud jste si tyto detaily při předplacení svého VIP členství nepřečetli. Refundace uhrazené částky není (s ohledem na skutečnost, že jste včas a řádně nevypověděli automatickou prolongaci svého VIP členství) nárokovatelná. Pojďme se podívat, jak byste mohli jednoduše své členství zrušit. Akceptujeme žádosti o výpověď které jsou zaslány faxem, dopisem nebo jako přílohu emailu. Upozorňujeme, že Vaše žádost musí být podepsána. Nezapomeňte prosím uvést Vaše celé jméno a emailovou adresu, abychom Váš profil mohli identifikovat a odpovědět Vám v co nejkratším čase.Po zpracování výpovědi obdržíte potvrzovací email s datem vypršení Vašeho členství. Pokud tento email neobdržíte neváhejte nás opět kontaktovat. Zde jsou možnosti, jak nám zaslat Vaší podepsanou výpověď: Příloha emailu (.pdf .jpg nebo .gif) přímo odpovědí na tento email. Fax: 00420 227203713 Poštou: BE2 S.à.r.l. 13, rue du Commerce L-1351 Luxembourg Luxembourg
S přátelským pozdravem be2 zákaznický servis e-mail: zakaznickyservis@be2.cz http://www.be2.cz be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg Commercial Register , B 123206 Managing Director: Laetitia Pateau
08/03/2018 09:40 - Iva Höllmüller wrote:
To jistě, to jste neuhodli, abyste měli pak ještě můj podpis, ono úplně stačí, že máte číslo visa, která už je samozřejmě zablokovaná. Česká spořitelna už Vaše "praktiky" údajně zná. V červenci lonského roku jsem též využila Vašich služeb jednoho měsíce a tehdy mi prozřetelnost napomohla, abych ji ihned i zrušila, provedla jsem to tehdy jednou obyčejnou větičkou v mejlu a nebyl problém. Očekávám mimo jiné tedy nyní rovněž okamžité zrušení, vymazání...Nevrácení peněz samozřejmě neakceptuji, jakožto jakékoli další budoucí možné účtování dalších dnů/měsíců aj."legrací". Již jsem na Vás paralelně podala samozřejmě stížnost i na Ochraně spotřebitelů a skutečně,skutečně, nemám ani čas ani náladu s Vámi dále "diskutovat". IVA H.
Am 6.8.2018 um 8:29 schrieb be2 zákaznický servis:
Dobrý den, děkujeme za Vaši zprávu. Podepsaná Výpověď je požadovaná v zájmu zajištění potvrzení, že se opravdu jedná o konkrétního klienta, který si přeje své členství vypovědět. Výpověď členství je - stejně jako objednávka/ nákup služeb - smluvně vázána. V rámci procesu úhrady našich služeb jsou požadovaná platební data klienta (jedná se tedy o průkaz, že platbu realizuje konkrétní uživatel). V rámci procesu vypovězení služeb je tudíž podpis klienta potvrzením/ průkazem, že se opravdu jedná o daného uživatele.
s přátelským pozdravem be2 zákaznický servis
06/03/2018 18:00 - Iva Höllmüller wrote:
Výpověd - viz příloha a upozornuji na to, že v případě v budoucnu zneužití ev.mého
podpisu je již definitivně podle platných českých zákonů kriminální čin!
A samozřejmě platí dále, že neoprávněnou platbu nyní provedenou žádám
poslat zpět a nehodlám platit v budoucnu cokoli jiného! Veškeré možné
instituce jsou již v tuto chvíli rovněž o Vašem počínání vyrozuměny.
Zcela určitě to nenechám "jen tak" bez toho, abych nevyužila naprosto
všechny možnosti!
IVA H.
Am 6.8.2018 um 17:47 schrieb be2 zákaznický servis:
Dobrý den, děkujeme za Vaši zprávu. Toto je potvrzení Vaší výpovědi.
Vaše Prémiové členství bude ukončeno dne 24/10/2018.
Vaše Prémiové členství již nebude obnovené a nebudou požadované žádné další platby.
Mějte prosím na paměti, že informace, související s automatickým prodloužením VIP členství, jsou součástí Všeobecných obchodních podmínek, s kterými jste souhlasili.
Informace v souvislosti s prodloužením původního 1-měsíčního VIP členství o období 3-měsíců jsou uvedeny také na stránce s objednávkou VIP členství.
Jelikož jsme z Vaší strany nezaznamenali žádnou snahu o včasnou Výpověď automatické prolongace, bylo Vaše VIP členství v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami prodloužené.
Možnost refundace žel není v podobných případech k dispozici.
S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis
Společnost má povinnost, než dojde k uzavření smlouvy, informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, neměla by na zaplacení poplatku nárok.
Informace o prodloužení pouze v obchodních podmínkách pak dostatečná není. Jestliže by tedy na platební stránce informace nebyla vůbec, potom dle našeho názoru společnosti žádný nárok v souvislosti s prodloužením nevznikl. Platební stránka, kterou běžně zasílá spol. be2 sice obsahuje informaci o automatické prolongaci, avšak dle našeho názoru nedostatečným způsobem. Je zarážející, že ostatní text je uveden černou barvou, která v kombinaci se světlým podkladem umožňuje jednoduché přečtení, zatímco poučení o automatické prolongaci je uvedeno šedým písmem na šedém podkladu, takže je o poznání méně čitelné a přehlédnutelné. Závazně posoudit, zdali je poučení poskytnuté takovou formou dostatečné však přísluší jedině soudu. Pokud by však dostatečné nebylo, nevznikla by na straně spotřebitele povinnost uhradit poplatek za prodloužené členství.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.