Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
1. 7. 2018 jsme se stěhovali na novou adresu a byli jsme ujištěni, že je zde připojení. Poté co přišel už podruhé technik, tak nám bylo řečeno, že v bytě kabely nejsou a musí se provést nestandartní práce. Po odeslaání souhlasu majitele k provedení lištování v domě nebylo možné domluvit jakýkoliv termín, případně získat bližžší info. Vždy mi bylo řečeno na klientském centru, že to zjistí a ozvou se a pak se už nikdo neozval. Pořád jsem tam dokola volala a nebyli schopní podat plnohodnotné info. Ptaala jsem se zda se bude něco i platit a případně kolik a a na to mi taky nebylo odpovězeno, ani to, že se něco vůbec platí. A dnes po 32 dnech se ozvali s tíkm, že musíme zaplatit cca 2400 Kč a tvrdili mě, že to říkali, což ale vůbec není pravda. Samozřejmě ten měsíc služeb, který jsme je nemohly využívat, byl už zaplacen. Je možné se nějak bránit?
Omluva, zdarma zavedení služeb, případné odstoupení bez pokuty a vrácení penez za nevyužitý měsíc.
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně kvůli prodlení na straně společnosti, je společnost povinna zajistit zprovoznění služby a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat opravu vyúčtování, přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost UPC Česká republika, s.r.o. (dále jen „UPC“) stížnost klientky důkladně prověřila. Během šetření bylo zjištěno, že v případě dané lokality bylo skutečně nezbytné provést nestandardní instalaci. Zároveň došlo k chybnému naplánování návštěvy technika, která byla vlivem prázdninového období finálně posunuta až na termín 20.8.2018.
Klientka o připojení na nové adrese zažádala 26.6.2018. Na změnu služeb, kam je řazeno také přestěhování, je stanovena lhůta 30 dnů, klientka tedy měla být připojena nejpozději 26.7.2018. Vzhledem k výše uvedenému tato podmínka nebyla splněna, protože klientka byla připojena až 20.8.2018. Klientka má tedy právo na odečtení poplatků za služby za období od 27.7.2018 do 20.8.2018, tedy nad rámec stanovené lhůty. Tato úprava se projeví v zářijovém vyúčtování jejích služeb.
Zároveň byl klientce odúčtován poplatek na nestandardní instalaci, přičemž tato úprava se rovněž projeví v zářijovém vyúčtování. Klientka byla o všech úpravách informována. Za vzniklou situaci se společnost UPC omlouvá a věří, že nyní již bude klientka se službami společnosti UPC spokojena.
V případě obdobných dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím klientské centrum společnosti UPC Česká republika, s.r.o. na tel. č. 241 005 100 v pracovní dny od 8:00 do 19:00 hod. nebo na emailové adrese info@upc.cz.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.