Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 30.7.2018 jsem podala několik doporučených dopisů do různých společností, všechny byly doručeny 31.7.2018, kromě jednoho. Tento byl ve vel. A4 a obsahoval objednávku + body na zboží, pod pod. č. RR508092580CZ. Reklamace je podaná 1.8.2018. Vzhledem k tomu, že zboží jsem v tom dopise i objednávala a mělo být doručeno do dovolené, což už určitě nebude. Protože mi ten "malý" dopis pošta někde ztratila, budu samozřejmě požadovat náhradu škody. Mají na reklamaci 30 dní, ale co je mi to platné, když ty věci potřebuji na dovolenou ne až po ní.
Předpokládala jsem, že pokud něco pošlu doporučeně, tak to dorazí na místo určení a ne že se to bude kdesi válet, pokud ten "malý" dopis stále existuje.Požaduji okamžitou nápravu, odškodnění za ztrátu popř. nedodání a přinejmenším omluvu za zpackanou dovolenou, protože si zboží budu muset znovu koupit.
|
Tweet |
Pro doporučené psaní uvádí podnik v poštovních podmínkách doručení kamkoli v ČR obvykle následující pracovní den po podání. Není-li u zvolené služby deklarováno datum dodání, platí, že zásilka musí být dodána v době přiměřené. Pokud nebyla zásilka doručena v době přiměřené, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitelka by neměla odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitelka do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman