Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:710
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#25320Zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.08.2018, před 6 lety

Tomáš Novák

Znění stížnosti

Dobrý den,

6.7.2018 jsem u společnosti AAAAuto zakoupil vůz značky Opel Astra 1.7CDTI - 2AT9144,vůz zplnoval vše co jsem požadoval, což bylo 1 majlel, málo najeto, servisní kniha atd. Vuz při koupi měl najeto 57896km, auto jsem projel vše jsem prohléhl vše co se dá poznat okem a vše co poznám jako laik.
Došlo k tedy k jedání o ceně auto bylo o cca 5 tisíc dražší než jsem si mohl dovolit a tudíž jsem dostal slevu. Došlo na podpis a čekalo se jen než z mé banky dorazí peníze.
9.7.2018 jsem si byl auto vyzvednou, hned při odjezdu od prodejce auto zacukalo, přisuzoval jsem to spojce tím že s autem ještě úplně neumím, auto jsem dovezl domů zavolal do servisu mému mechanikovi kvůli výměně oleje a filtrů, nechal jsem tedy udělat olej a filtry a začal jsem autem jezdit. poznatek vyzvednul jsem si auto 9.7 a výmena oleje proběhla 13.7 do té doby jsem s autem nejezdil neboť hlasilo servis oleje. Po výměně oleje jsem ještě chtěl auto napojit na diagnostiku, ale můj mechanit se specializuje na škodovky a nemá na opla připojení.
Takže jsem jezdil práce domů a výlet obcas auto zacukalo což už bylo divné. 20.6.2018 při cestě z nákupu se na dispeji oběvila hláška auto s klíčkem a auto spadlo do nouzového režimu.
Dojel jsem domů a hned jsem volal a scháněl servis který by mi to načetl u nas v Chebu je servis Bosh který se specializuje na naftové auta, obědnali mě na pondělí 23.07.2018, v době kdy auto stratilo výkon jsem měl najeto 800km. Zajel jsem na diagnostiku a ejhle Vada lambda sondy, vada váhy vzduchu, vada pdf filtru neprobíhá regenerace.
Zůstal jsem stát s otevřenou pusou, cože? Takové vady na autě které je z roku 2012 a tak malým počtem km. Dle slov technika od boshe mueli být vady již při prodeji a nejspíše byly smazaný a auto šlo prodat, cena opravy 10000kč bez filtru možná nebude vadý podud je vadý i filtr tak dalších 20000kč. Jel jsem domů sklamaný co jsem to koupil s ženou jsem na to setřili co se dalo naše staré auto již dosluhuje a také není tak bezpečné vozím v něm syna.
No nic 24.7.2018 jsem na pobočce v sokolově byl podat reklamaci ale hned při podání mi bylo řečeno že mi to zamítnou, ano dnes dorazilo zamítnutí a to kupujcí byl seznámen se stavem vozidla a byl upozorněn že elekto součástky se blíží ke konci životnosti, vypadá to tak jako že o tý vadě věděli a jen se pojistili tímto protokolem.
Auto stojí před domem a nejezdím sním a to z důvodu vadných součástek dle mého jsou to vady zkryté které se projevili během 14 dní od koupě vozu a najetí cca 1000km.
Žádám o nové prověření mé reklamace, přeci jen auto stálo 200000.
Nakonec jsem rád že ještě jezí naše staré auto které zatím využívám.
Celou věc jsem již předal mému právnímu zástupci. Ale raději bych věc vyřídil zdvořilou cestou, pokud to jinak ale nepůjde budu vše medializova a postupovat dál.


Produkt

Opel astra 1.7 cdti 81kw 2AT9144


Požadované řešení

Celou vec vyřešit k prospěchu obou stran doufám že nechtějí přijít o zákazníka.
Navrhuji dodatečnou slevu na vadné konponenty vozu.
Mohu dodat cenovou kalkulaci opravi ze servisu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2018 13:28, před 6 lety

Při koupi ojetého vozidla platí, že spotřebitel nemůže reklamovat zboží pro vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím podle § 2167 písm. c) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Ale i v tomto případě musí vozidlo vykazovat takové vlastnosti, které si smluvní strany sjednaly.

U ojetých automobilů hraje velkou roli při posuzování odpovědnosti za vady obsah smlouvy. Prodávající totiž neodpovídá za vady, na které kupujícího před uzavřením smlouvy prokazatelně upozornil. Také se záruka nevztahuje na vady, které odpovídají opotřebení automobilu vzhledem k jeho stáří či míře používání předchozím vlastníkem. Nelze však do smlouvy uvést velký výčet vad, kterými by snad vozidlo mohlo trpět, a pak tvrdit, že kupující byl na vady upozorněn. Musí se jednat o konkrétní vady a o jejich přítomnosti musí být kupující poučen.

Pokud by došlo k situaci, že autobazar reklamaci zamítne jako neoprávněnou, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati. Možné je využít také mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci (ČOI), blíže viz https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.8.2018 14:35, před 6 lety

Vážený pane Nováku,
mám informaci, že se kolegové Vaší reklamací znovu zabývali. Reklamace byla tedy znovu posouzena a já věřím, že jste o novém výsledku byl kolegy již informován. Dejte pak prosím vědět, jak jste byl spokojený.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.8.2018 06:40, před 6 lety


Tomáš Novák

Dobrý den paní Milíková,

Reklamace byla znovu posouzena, což jsem velice rád.
Na náklady s opravou jsem dostal od vás 7000kč, jsem rád, že se vaše společnost k mé věci neotočila zády.
Auto již bylo v autorizovaném servisu Opel a pokusili se o opravu, zátím bez výsledku takže již mám jednu fakturu na částu 2600kč, nyní je automobil opět objednán do servisu 29.8.2018 kde již dojde doufám k opravě vadných součástek.
Můj dotaz na vás dozpočet na oprav mám schválen do 31.08.2018, doufám , že automobil bude hotov do 30.8.2018 pokud ne a bude později bude vadit když obě fakuty donesu na pobočku po 31.08.2018? Jsem nyní svázán servisem jejich rychlostí opravy.

Děkuji

S pozdravem
Novák Tomáš

Zatím celou vec neuzavírám, vše uzavřu po opravě vozu

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.9.2018 14:37, před 6 lety

Dobrý den,
nemusíte se bát, nabídka není limitována termínem. Věřím, že se s Vámi kolega spojil ohledně dalšího postupu.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.9.2018 18:43, před 6 lety


Tomáš Novák

Dobry den,
Ano kolega se již se mnou spojil. Ale jak jsem již psal vše záleželo na servisu.
Auto tedy bylo 29.8.2018 v autorizovanem servisu. Kde zjistili vadu lambda sondy a bohužel i vadný pdf filtr, vše bylo naceneno na 90000 Kč což je hrozná cena 7 000 Kč stojí lambda sonda a zbytek filtr vše bez DPH a bez ceny práce. Od vas mám schváleno 7000 Kč na lambda sondu ale jelikož cena v servisu je hrozná sondu jsem nechal vyměnit v jiném servisu za 2300 Kč sondu jsem si koupil sám přes internet a v servisu jsem zaplatil jen za práci cca 1 h práce, toto jsem si zaplatil.
Ale co s vadnym PDF podal jsem tedy novou reklamaci na pobočce v Sokolově dne 29.08.2018 plus veškeré dokumenty ze servisu ohledně vady PDF reklamace byla sepsána. 6.9.2018 mi přišlo rozhodnutí o reklamaci stim ze se zamítla a to ze vada vychází z předchozího užívání a ze jsem byl při koupi seznámen se stavem vozu a ze některé součástky se mohou blížit ke konci zivotnoti.
Počítal jsem stim ze reklamaci zamítnete kdo by chtěl platit za výměnu skoro 100000 Kč plne chápu zamitnuti. Ale dle servisu PDF vydrží 150000 až 200000 tis km a mě auto má najeto 57000tis nadále jsem nechal prostudovat predavaci protokol právníkem dle jeho slov nemůže byl PDF bran za běžné opotřebení když v mem předáváním protokolu je psáno výfukový systém a k tomu žádný komentář o snížené účinnosti, políčko je prázdné a tudíž se bere za to ze systém je v bezvadnem stavu.
Nechci vše tahat přes právníky atd mám rad slusne jednání, vaši první nabídku jsem nevyužil a a vadnou soucastu si opravil za své, proverte moji reklamaci znovu uznejte ze v těchto km nemůže být řec o konci životnosti PDF hledal jsem nějaké alternativi jak to vše vyřídit nechci po vas platit za nový PDF ta cena je hrozná ani nechci půlku ale jsou firmy které se zabývají čištění a diagnozou PDF volal jsem jedné firmě do Prahy cena by byla 10000 Kč za vyčištění PDF mě by to vyřešilo problém a vám finance. Myslím ze je to z mě strany ferova nabídka

Děkuji za opětovné vyřešení me reklamace

S pozdravem
Tomas Novak

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.9.2018 08:36, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.10.2018 14:01, před 6 lety

Vážený pane Nováku,
Vaši záležitost jsem znovu prověřila s kolegy z reklamačního oddělení. Kolegové Váš případ opět projednali a budou Vás kontaktovat s novou nabídkou (pokud tak již mezitím neučinili).
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.10.2018 06:34, před 6 lety


Tomáš Novák

Hodnocení:

Komentář: Společnost AAA přistoupila na můj návrh a vše se vyřešilo k prospěchu obou stran