Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 11.7. dorazila do ČR má zásilka z ciziny. Žádné oznámení o uložení zásilky jsem samozřejmě neobdržela. Nic zvláštního poslední dobou. Jelikož jsem balíček očekávala, zašla jsem na poštu,kde mi na přepážce řekli, že balíček na poště je, ať si zajdu na speciální přepážku pro zásilky z ciziny. Zde zásilka nebyla. O týden později jsem šla opět na pobočku, zásilka opět nikde a nyní se dočítám, že byla odeslána zpět odesílateli, protože jsem si ji nevyzvedla????? Zásilka byla v Praze z Číny za 14 dní a za dalších 14 dní putovala zpět. Není to první případ. To opravdu musím každý týden na pobočku, jestli mi nepřišla nějaká pošta? A stejně mi pošta nedokáže zajistit, že zásilka opravdu bude na poště uložena? Jedná se o pobočku Sokolovská, Praha 8, se kterou jsou poslední dobou neustálé problémy.
Prosím o nápravu tohoto žalostného stavu naší pobočky. Stížností by bylo mnohem více.
Děkuji Sotáková
LF522854194CN
Doručovat zásilky. Doručovat oznámení o uložených zásilkách a hlavně zazvonit, pokud doručovatel/ka dorazí. Na pobočce si udělat pořádek a nepodávat rozdílné informace. Pokud v jednom počítači je informace, že je balíček na poště a v druhém už ne, někde je chyba.
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman