Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#25332Nedodana zásilka sprosté nadavky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 26 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
03.08.2018, před 6 lety

Světla Tkadlecová

Znění stížnosti

Dobrý den,

Vcera 2.8.jsem mela dostat balíček, kurýr volal, ze už ho nepriveze,ze zítra. Dnes je kontaktovala a jiný kurýr mi sdělil.ze zase nic nedoveze a nezajímá ho, co jsem si včera domluvila s jiným kuryrem, ačkoliv mi ráno poslal SMS,ze to přiveze 3.8.mezi 13.a15.h. Navíc byl na me sprostý, použil slova jako Kur..a drzte hubu a sekl mi s mobilem,když jsem se tedy chtěla domluvit na dalším postupu. Žádám o bezodkladně doručení už zaplacené zásilky a omluvu za hrubé a neprofesionální jednání se zakaznikem...


Produkt

Nedodani zasilky


Požadované řešení

Žádám o bezodkladně doručení už zaplacené zásilky a omluvu za hrubé a neprofesionální jednání se zakaznikem...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2018 21:47, před 6 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy na sjednanou adresu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána na jiné místo, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Co se týká jednání daného kurýra, je třeba říci, že chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2018 14:24, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.