Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Maso bylo zakoupeno v Penny Velké Meziříčí, provoz 3351,31.07.2018,exp.06.08.2018,skladováno náležitě dle normy, v prostředí chladící části ledničky při 3 st.C, při přepravě autem použita chladící taška a ihned během 10 min.uloženo do lednice/bydliště Novosady/.
Reklamace byla provedena 03.08.2018 v cca 12,30 na příslušné prodejně.Základem mé stížnosti je neadekvátní reakce odpovědné osoby.Bylo mi sděleno,že nelze reklamovat zboží bez platebního dokladu,což je samozřejmě v rozporu s OBCHODNÍM ZÁKONÍKEM/stačí neporušený obal s údaji/,odpovědná osoba mi sdělila,že reklamaci nemusí uznat s dodatkem,že..." proč jdete zboží reklamovat až dnes...inu,protože jsem inkriminované maso chtěla vařit až večer 2.8...kupodivu...?!Velkým okamžikem bylo,když se do reklamačního řízení zapojil pracovník vaší ostrahy s pádným argumentem a návrhem..." neuznejte to,asi to zapomněli v autě,a kdo jim může věřit..."
Inu,skutečně profesionální přístup!A ty vyladěné kompetence!?!?
Na závěr,když jsem se slovy..."už se s Vámi dál nebudu bavit"a chtěla odkráčet do prodejny,mě paní odpovědná osoba počastovala tou samou větou,jinými slovy mě poslala k šípku stylem trhovkyně na rynku.K její obraně třeba zdůraznit,že mnou na pultě zanechané silně zavánějící masíčko,ta zlatá osůbka skutečně!považte opravdu vyreklamovala!/zázraky se ještě dějí/.
Nejsem v oboru začátečník,pracovala jsem v potravinářském průmyslu/technolog výroby/a něco vím.
Myslím,že by neškodilo vaše pracovníky náležitě vyškolit, aby k podobným nesmyslným,nemístným,zbytečným a klienta ponižujícím situacím a excesům vůbec nedocházelo.
Požaduji písemnou omluvu dotyčné paní a vyjádření nadřízeného útvaru vaší firmy k nápravě výše uvedeného.
S pozdravem
ing.Lenka Lhoťanová
Vyškolit náležitě personál.
|
Tweet |
V případě, že zboží neodpovídá, jakostí, má spotřebitelka nárok zboží reklamovat. Vzhledem k tomu, že reklamace již byla vyřízena, může spotřebitelka již jen zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: http://eagri.cz/public/web/svs/portal/zakladni-informace/kontakty/
Uplatnění reklamace se řídí zákonem 89/2012 Sb., občanský zákoník a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, dle kterých spotřebitelka skutečně není povinna předložit při reklamaci účtenku, musí však prokázat, že skutečně zboží zakoupila u daného prodejce (např. výpisem z účtu, obalem, který jiný prodejce neprodává apod.). Pro úplnost dodáváme, že obchodní zákoník byl počátkem roku 2014 nahrazen zákonem o obchodních korporacích a novým občanským zákoníkem.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.