Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#25339Nevhodné chování vedoucího

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

20 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.08.2018, před 6 lety

Petr Pražák

Znění stížnosti

Dobrý den!
Vedoucí prodejny BILLA
Sedláčkova 2557/4 62800 Brno, Líšeň,
v poslední době pravidelně parkuje s vozem Renault Megane hnědé barvy poznávací značky 3B8-0305 před provozovnou ve žlutě označené zóně. Mnohdy dokonce tak, že překáží zákazníkům vezoucím si zakoupené zboží ke svým autům vzorně odstaveným na parkovišti. Parkování ve žluté zóně je proti předpisům a neměl by to dělat žádný občan, natož vedoucí provozovny - ten by měl jít spíše příkladem.
Děkuji za vyřešení této záležitosti a přeji pěkný den!
Pražák


Produkt

Naposledy jsem ho tam viděl parkovat dnes, 3. 8. kolem 14. hodiny.


Požadované řešení

Upozornění vedoucího, aby se choval ohleduplně vůči zákazníkům a dodržoval dopravní předpisy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.8.2018 23:27, před 6 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.