Společnost


HUMANIC CZ spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:60
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#2534Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 30 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.03.2014, před 11 lety

Zdena Krupičková

Znění stížnosti

Dobrý den zakoupila jsem své vnučce zimní kozačky v Humaniku v OC 6 Praha 6,dne 9.10.2013,cena 799kč,koncem února jsem s ní byla na horách a vnučka přišla s tím že má úplně mokré nohy z vycházky,boty sice nosila do školy ovšem určitě ne denně,na patách jsou díry v podrážce,propadlé mřížky,zipy nefungují jak mají,oloupaný vrchní materál,ošoupané podešve,evidentně vada materiálu,přijela jsem z hor a v sobotu a hned v pondělí jsem šla na prodejnu boty reklamovat,přítomna byla vedoucí prodejny paní Růžičková,která mi řekla že jsem měla přijít neprodleně a to inhed po zjištění závad,což možné nebylo když jsem byla s vnučkou na horách a že je vina naše že jsme boty nereklamovali inhed,řekla jsem že boty nejdou řádně užívat když jsou děravé a bych ráda aby mi vrátili peníze,paní Růžičková řekla že mě sice chápe ale že má befel zhora což mi jako zákazníka tak moc nezajímá,zajímá mi to že boty stály 799kč a vnučce jsou na nic,a paní Růžičková mi řekla že asi reklamace uznána nebude a taky se tak stalo,poslala mi sms že reklamace je neuznaná,a důvod neuznané reklamace=uplatnění vad zbožínebylo provedeno bezodkladně po jejich zjištění,čímž nebyl splněn zákonný požadavek uplatnění odpovědnosti za vadu.číslo artiklu-3-62-37-0909-0,velikost č.33 cena 799kč.číslo reklamace 26/3-14.Děkuji vám za radu i pomoc,Krupičková Zdena


Produkt

Dětská obuv -kozačky vel.č.33,číslo artiklu-3-62-37-0909-0


Požadované řešení

Ráda bych aby mi prodejna Humanik vrátila peníze,boty jsou nepouživatelné,děravé podrážky na patách a vady popisuji výše,pro mě jako důchodce je 799kč peněz hodně.Zarážející bylo pro mě to že paní vedoucí už předem naznačila že reklamaci mi neuzná i když mě prý chápala.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2014 10:19, před 11 lety

V případě, že reklamace není uplatněna okamžitě, není důvodem, proč se prodejce nezabývá vadou výrobku. Pouze může požadovat, aby odpovědnost za vadu byla přiměřeně rozložena mezi prodejce a kupujícího, pokud kupující nošením rozšířil rozsah vady. Pokud po zjištění vady nebyla obuv již nošena, odpovídá plně za její vady prodejce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.9.2014 16:53, před 10 lety

Společnost HUMANIC CZ spol. s r.o. byla o podaných stížnostech informována. Doposud však neprojevila zájem se k této stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.